Hvem er vi

Kult. fått eget forum...

Jeg er 36. Har 6 barn og begynte på sosionomutdanninga i fjor høst. Til da hadde jeg vært hjemme i 14 år. Trives veldig godt som student. Mannen min har jobbet 50% og vært hjemme med littlepia. Ser ut for han blir hjemme 100% fra høsten siden han er overtallig på jobben. Skal bli spennende økonomisk...

jeg er snart 26 år. har jente på 3 og en gutt på 1. går på vernepleien på HiB. begynner på 3. året i august, etter ett års permisjon

Hei jenter !

Jeg er også student, 20 år- studerer sosiologi, andre semester. Fant akkurat ut at jeg er gravid. 4+6 i dag, og termin 16. feb etter min egen regning. Håper
alt går bra :-)

Alenemor til en skjønn liten gutt! Skal ta hele almenn påbygg som privatist siden jeg bor på en liten plass uten skole (nekter å flytte!!!), og skal fortsette med utdanninga via NKI/NKS etterpå!:)

hei:) Eg er 18år, ferdig med to år vidergående no. så har eg 2 1/2 år som lærling igjenn som elektrikker.  starter som lærling etter sommeren og går til eg ikkje klarer meir, venter vårt første 18.desember.

21 år og forlovet med en deilig mann. Har kommet inn på bi der jeg skal studere kultur og ledelse. Vi skal snart begynne bygging av hus og ønsker en liten en til neste år:D

Hei:)

Er ei jente på 17 år, har nettopp fullført vgs 1.året. Skal ta helsefagarbeideren til hausten, og deretter 2 års lærling;) Har nettopp kjøpt hus i lag med typen, så me blir snart samboarar;) Me venter ein liten gutt 3.November, så blir tøft å vera alenemamma i annen hver månde, ettersom typen er 4 uker i nordsjøen[&:]  Men gleder oss kjempe masse il nurket vårt kommer[:D]

Heisann! [:)]

Jente på 20 år frå Vestlandet, med ein gut fødd august 2007 [:D] Aleinemamma, og synst det er heilt flott!
Studerar sjukepleie på Høgskulen i Sogn og Fjordane, ferdig våren 2011 [;)]

Hei hei

Jeg er 29 år og alenemamma til en Mina som blir 3 i september. Studerer på høyskolen i Østfold. Skal begynne på mitt 3 og siste år på forskolelærer. Gleder meg til jeg er ferdig, da flytter vi tilbake til Oslo JIPPI[:D][:D][8D]

Slenger meg på her jeg[:)]

En "evig" student på 27, har en gutt som akkurat er fylt 1 år og skal nå endelig ta fatt på masteroppgava igjen og gjøre den ferdig til juni 2010. Studerer engelsk litteratur, har en bachelor i språk og litteratur (engelsk/nordisk) + første året på masteren ferdig. Mangler da altså bare den hersens oppgava!!
Studerer gjennom universitetet i Tromsø, men bor i Bergen...og har veilederen min i statene, så kan bli spennende detta her[;)]

Jer er i full jobb, men skal ta nettstudie innen regnskap. Da kan jeg endelig få jobbe med det jeg har hatt lyst til i mange år.
Utenom det er jeg gift og har 4 barn.

18 år, og har termin i april. Bor med samboer.
Går Service og samferdsel 1 året, og jobber deltid ved siden av.

Første gang jeg er gravid og er kommer til uke 9.
Noe som ikke var planlagt, men gleder oss masse <3

hei jeg er ei jente på 25 år som har en sønn på 4 mnd og har permisjon fra barnevernsutdanningen. er meningen og begynne igjen til våren for og få med meg siste delen av 1 året.

Heisann:) Jeg er en jente på 23 år. Har to jenter på 4 og 1 år. Akkurat begynt studier på NKI. Driver med allmenn påbygging:)

Klemmer veronica[:-]

jente fra trondheim på 28 år. har termin 24 feb. har en gutt på 8 år. ferdig utdannet hjelpepleier ,men måtte ta permisjon.. er sykmeld ut svangeskapet.

Jeg er en 32-åring fra Østfold, mamma til de to gutta i signaturen min.

1. desember begynner jeg på sykepleierstudiet, deltid på Høgskolen i Østfold, og gleder meg masse! Har hatt lyst til det i mange år, og endelig har jeg mulighet til det! [:D]

Ved siden av studiene skal jeg fortsette i jobben min i en omsorgsbolig for psykisk utviklingshemmede, noe jeg stortrives med. [:)]

Jente på 20 år. Har en liten pause fra skolen, men hadde planlagt å fullføre skolen nå til høsten. Ble plutselig forandring i planene, da jeg fant ut at jeg var gravid og venter mitt første barn 29. August [:)] Dette ser jeg ikke som noe problem, og både jeg og samboeren min storgleder oss ![:D]

Fyller 19 i år.[:)] Går 1 året i lære som Helsefagarbeider. Men tenkt å jobbe meg videre opp til sykepleie og jordmor. Må da tilbake til vgs for å ta påbygg. Tenker sånn at uansett hva som ville skje fremover har jeg en utdanning når jeg er ferdig med Helsefag![:D][:D]
Sambo er for tiden jobbsøker, ingen utdanning så tar en del kurs.
Ingen barn, heller ingen i magen, så vi tar det som det kommer [:)][:)][:)] Ønsker en liten en [:)]<3

Er ei jente på 21 år, blir 22 i år. Har en samboer på 27. Sammen bor vi i en leilighet som vi eier sammen. Studerer 2.året (Økonomi og serviceledelse) på østlandet. Skal ta permisjon 1.april. Lillegutten vår er ventet 19.april 2010. Så jeg skal ta permisjon fra april 2010 til midten av februar 2011. Da blir det pappaen som tar permisjon :)

Back
Topp