Hvem er vi

Jeg fyller 25 i år, og studerer til å bli lærer (eller adjunkt, som det så fint heter [:-])
Jeg har en sønn på rett over 2 år, og en samboer som jobber 3/3 - er altså gressenke!

Snart ferdig med mitt første studieår, og har i tillegg 60 SP i engelsk, så jeg har to år igjen på skolebenken [:)]

ORIGINAL: Studinen88

ORIGINAL: Bølla 22.mai
Hei! Så hyggelig, det er et veldig spennende studium! Masse å gjøre dette semesteret hvertfall! Dersom du ikke rekker å ta ferdig eksamene dine, får du mulighet til å ta dem senere. Jeg hadde mine eksamener til jul (fødte i mai og orket ikke eksamen i juni samme semester). Jeg hadde stadig kontakt med skolen, og lærerne var veldig imøtekommende!! Så hadde jeg praksis et år etter at jeg hadde født, for jeg hadde sterk bekkenløsning, som gjorde at jeg ikke maktet praksis den våren jeg skulle føde. Da hadde jeg praksis utenom vanlig praksistid, så jeg fikk velge praksissted[:D]

Hvilken skole har du søkt deg inn på?? Jeg går på Høgskolen i Vestfold.

Jeg har søkt i Vestfold jeg også nå! Det er jo kortere til Eik enn til Porsgrunn fra Sandefjord. Men studiet kommer vel inn på Bakkenteigen når jeg skal tilbake etter permisjonen tenker jeg. Er ikke det i 2010 det er meningen at alt skal være under samme tak? Har du gått vanlig løp eller har du valgt estetisk linje? Da vet jo du akkurat hva jeg går til du da [:D] Hvordan er 1. semester lagt opp forresten? Og eksamen? Jeg har hørt noen rykter om noe dramatisering[;)]
Jeg gikk ingeniørfag 1. året på Bakkenteigen, og jeg trives mye bedre der enn i Porsgrunn egentlig. Men det har mer med valg av studie enn skolen tror jeg [;)]

Hei Hei[:)] Jeg gikk førskolelærer i Vestfold i år, men jeg slutta rett etter jul fordi det absolutt ikke var noe for meg. Nå er jeg bosatt i Sverige og skal mest sannsymlig studere til å bli sykepleier her[;)] 

Ja, i 2010 vil alt være på Bakkenteigen, forhåpentligvis og det kan du glede deg til[:D] For Eik skolen er fryktelig sliten nå[X(] Du som har gått noe annet i år og begynner på nytt neste år, hvordan funker det med studielån? Vi får mer studielån ikke sant?[:)]

Så gøy=) eget forum hehe.. Vel er 23 år har en liten jente på 13,5 mnd. ikke sammen med bf, men har samboer. Går fortiden årstudium Historie på UiB. satser på å begynne på bachelor grad til høsten, kommer litt ann på om Sol Cathrine får barnehageplass.

ORIGINAL: Mamma i mars

Så gøy=) eget forum hehe.. Vel er 23 år har en liten jente på 13,5 mnd. ikke sammen med bf, men har samboer. Går fortiden årstudium Historie på UiB. satser på å begynne på bachelor grad til høsten, kommer litt ann på om Sol Cathrine får barnehageplass.

Er det gøy å studere historie? Jeg har alltid likt historie[:D][:D] Men har tenkt at å bare studere det ville blitt litt mye for meg og kanskje litt vanskelig. Men du er sikkert flink da[:D]

Hei hei!
Her kommer ennå en student![:)]
Jeg er 23 år og studerer for å bli allmennlærer. Har kommet til mitt tredje år, så jeg har ett år igjen. Jeg har en aktiv krabat på 1 og et halvt, og en veldig flott samboer. Gutten er i barnehagen mens jeg er på skolen[:)]

Camilla:)
Har en sønn på 13 mnd:)
Studerer sykepleien desentralisert 1 året:)

Hei!

jeg er gift...blir 25 i år.. begynnte på sykepleien aug-05, ble mamma første gang i juli -06, hadde et år permisjon fra studiene og var hjemme med jentungen mens mannen fullførte politiutdanningen i Bodø, så fortsatte jeg der jeg slapp i aug -07.

Nå har jeg 1 mnd igjen på sykepleien før jeg er ferdig, og 1.august ventes barn nummer 2!! Blir nok en jente igjen!![;)]

3 årsutdanning, gått gravid to av de årene!! juhu..[8D]

ORIGINAL: *SommerMamma*

Hei!

jeg er gift...blir 25 i år.. begynnte på sykepleien aug-05, ble mamma første gang i juli -06, hadde et år permisjon fra studiene og var hjemme med jentungen mens mannen fullførte politiutdanningen i Bodø, så fortsatte jeg der jeg slapp i aug -07.

Nå har jeg 1 mnd igjen på sykepleien før jeg er ferdig, og 1.august ventes barn nummer 2!! Blir nok en jente igjen!![;)]

3 årsutdanning, gått gravid to av de årene!! juhu..[8D]

Wow, så flink du er!

Heisann=)
Jente på 23år, studerer vernepleie på 4semester her og[;)]
Venter nr.2 i desember så ser ut som jeg må ha permisjon for andre gang i løpet av studiet mitt, ettersom praksisen er i januar til mars (passer jo ikke[:)]) Men gleder oss veldig uansett[;)][:D]

Jusstudent på femte året her! Skal ha to eksamener, en i bygg - og entrepriserett, og en i husleie - og eierseksjonsrett nå i mai. Skal prøve å få skrevet mesteparten av masteroppgaven min i sommer før bebiss kommer, og den skal leveres inn i november. Gleder meg vilt til å bli ferdig!!!

20år nå med en gutt på 2. snart ferdig med 1.året på sykepleien i bergen. tenker å fullføre de 3 årene, men spørs om jeg kommer til å jobbe som sykepleier.

Jeg er 26 år, har en datter på snart 2 og venter på verdens beste julegave. Jeg har studert gjennom svangerskap og fødsel og ikke hatt noen permisjon med nr 1. Tenker å gjøre det samme nå med nr 2, om barnet er friskt og raskt og forholdene ser gode ut. Jeg tar nå master i spes.ped. Har ett år igjen, og gleder meg villt til å bli ferdig! 

Jeg er meg..
Studerer sykepleie på UiA, 1. året for 3. gang.. jeg er ikke dum, sliter bare med å bestemme meg for hva jeg skal bli når jeg en gang blir stor.. [;)]
Har vært alene med en liten fjert som er 2,5 år nå, men fikk samboer i august [:)]

Huldra her, åleinemor på 20 år (`88-modell), bur på Vestlandet [:)]
Har ein gut fødd i august 2007, og studerar sjukepleie på første året!
Ferdig utdanna (forhåpentligvis) våren 2011 [;)] Fulltidsstundent!

Jente 18 år her, samboer og har en datter på 10 mnd[:)] har permisjon, men fortsetter i 2.klasse på gymnaset fra høsten[:)]

Hallo![:D]

Jeg er 22 år, har en sønn på snart 8 mnd og samboer[:)]
Regner med å begynne på høgskole til høsten.Har søkt på barnevernspedagog. 
Lillegutt har fått 100% plass i studentbarnehage.[:)]

studerer teknisk tegning gjennom NKI, og har søkt meg på allmen påbygging til høsten... spørs om jeg kommer inn, for har brukt opp retten min på tull [:'(]

er forresten 20 år, forlovet og prver på nr 1 [:D]

Så gøy med eget forum da![:D]
Jente på 26 år her[;)] Har en sønn på 5 fra før og venter en prins til om 2 dager[:D]

Jeg studerer pedagogikk, prøver å bli ferdig med 1 året.. slitsomt med mye sykdom både før og etter graviditet.. Men skolen er samarbeidsvillig til tusen og legger alt til rette for at jeg skal bli ferdig[:)]
Har lyst å ta barnevernspedagogikk, men vil ikke flytte fra Bergen.. Så vi får se hva vi skal bruke utdanningen til etterhvert[:D] Alt jeg vet er at jeg stortrives så langt med pensum.

visste ikke at det fantes et underforum for oss studenter jeg[:D]

jeg blir 23 i august, samboer med verdens beste mann som jeg skal gifte meg med neste år, vi har en fantastisk herlig sønn som straks fyller 1 år! [:D]

studerer sykepleie. gikk først på høgskolen i Molde, men har fått overflytting til Høgskolen i Østfold nå.[:D]

Back
Topp