Hvem er vi?

Er 80 modell på Sørlandet, vi venter nummer to, har ei lita frøken på ca 2 år☺️
 
24 år fra Nordland. Har ei datter på 7 år som er "bare mi". Blir samboers første barn :)
 
35 år fra Bergen, venter vår 2. Foreløpig termin 17.7. Har enda ikke fortalt det til noen, og forsøker å holde det skjult i alle fall til uke 12.
 
39 år fra Møre og Romsdal. Venter nr 2.

( kan skrive mer når vi kommer på skjult :happy: )
 
Hei jenter:happy:
Er det noen andre som har begynt å få mage her? Det har jeg, i uke 9!! :eek:
Begynner å bli litt "bekymret" for om det kan være mer enn 1 inni der :woot:
Har bestilt ultralyd neste uke, bare for å sjekke antall og at alt er bra før vi forteller det. Vi tenkte å ta bilde av jenta vår forann juletreet med en plakat ; JEG SKAL BLI STORESØSTER... Å ramme det inn å gi i julegave til besteforeldrene:happy: Men vet ikke om vi kan vente 1 mnd til, kommer nok til å vise godt da:oops:
 
Hei jenter:happy:
Er det noen andre som har begynt å få mage her? Det har jeg, i uke 9!! :eek:
Begynner å bli litt "bekymret" for om det kan være mer enn 1 inni der :woot:
Har bestilt ultralyd neste uke, bare for å sjekke antall og at alt er bra før vi forteller det. Vi tenkte å ta bilde av jenta vår forann juletreet med en plakat ; JEG SKAL BLI STORESØSTER... Å ramme det inn å gi i julegave til besteforeldrene:happy: Men vet ikke om vi kan vente 1 mnd til, kommer nok til å vise godt da:oops:
Ja jeg har begynt å få antydning til mage og kjenner livmora veldig godt. Er 8+2 så er litt tidlig. Er i tillegg ikke kvitt mageflesk fra forrige graviditet så syns det er godt gjort :p hehe
 
Back
Topp