Hvem er vi?

28 år. Bor utenfor Haugesund i et hus på landet sammen med kjæresten og noen pusekatter.
Venter vårt første barn :) Menstermin 13 juni men ultralydtermin ble satt til 23 juni. Selv tipper jeg 17 juni.

Jeg er 26 år, fra haugesund, men har akuratt flyttet til hjelmeland. Vi venter nr tre:) har ei jente på snart fem og en gutt på snart tre, så kommer det enda en jente, termin 16 juni:) jeg og sambo er forlovet og har vært kjærester i åtte år!:)

Jeg er ei jente på 25 år fra Larvik i vestfold :) Har en gutt på 2, sammen med kjæresten min. Er utdannet blomsterdekoratør, men studerer nå på høgskolen i telemark for å bli sykepleier :)

Dytter på denne jeg,siden den andre presentasjonstråden er rar..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Jeg er 37 år fra Østfold. Har vært samboer i snart 15 år, og har ei datter på 3,5 år:-) Jobber i barnehage som pedagogisk medarbeider:-)

Bor i akershus, 22 år, går på skole, har samboer, termin er 4. juni, antall barn: 1 (førstegangs) :)
Jeg har masse dyr, bla.a en huskatt på 5 år og en liten, tøff hund på 1,5 år.

Fra Tromsø, og er 23 år. Samboer med pappaen, som er en super stepappa for størstetrollet som rekker å bli 5 år før lille babyen kommer..

Vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet, rekkehus på ende. Så er litt i himmelen fortsatt, å alt er nytt å spennende. Så deilig at jenta kan være ute litt alene :-) Blokklivet var ikke noe for oss!

Har ikke vært på OUL ennå, men var på en akutt time på sykehuset for 14 dager siden, da så vi ei frisk å fin lita jente ligge å vinke til oss. Det var deilig det!

Ellers jobber jeg som sekretær på sykehuset, der jeg sitter i luka, eller skriver diktat for leger :-)

Jeg er 27år fra Larvik, venter mitt 4.barn og mannnens 3. den 27mai. Vi skal få en gutt. :)
Vi har vært sammen i 8,5år og gift i 3,5år. :D
Flyttet i vårt nybygde hus i sommer og trives veldig. Jobber som barne-og ungdomsarbeider på en barneskole i Telemark, der er jeg assistent på b.l.a autistiske barn.
Når jeg ikke er på tjukka, så spiller jeg fotball på et lokal lag her i byen, ellers går tiden med til å følge opp barna og deres aktiviteter i hverdagen. :D

Jeg er 24 år, fulltidsstudent med deltidsjobb som lærer på en vgs. Er fra Sør-Trøndelag. Har vært sammen med samboer i 5 år, leier leilighet sammen, men har en husdrøm.. venter bare på tomta :) Skal bygge selv.

Kanskje på tide å presentere seg lit nærmere, har tross alt vært her inne ei stund nå:)

27 år fra Sørlandet, aust-agder, vært sammen med gubben i 3 1/2 år når vi kommer til 14/2-13. 1 uke før jula 2012 flyttet vi inn i enebolig, bygd selv. Er foreløpig samboere, enda ikke tatt steget videre(mannens jobb;).

Dette er 3. svangerskapet mitt, men dette blir vårt første barn. Vi har mistet 2 ganger i 1.trimester. Men endelig ser det ut som det skal gå bra<3:) (19+6 på vei i skrivende stund).

Ellers så har jeg jobbet som bioingeniør i 5 1/2 år(tiden flyr!), på laboratoriet på sykehuset. Om noen lurer på noe med blod/blodprøver/blodgivere/analyser/+++ så er det bare å spørre:) Sitter inne med endel kunnskap om temaet:)

Og eller så er jeg litt nerd, spiller litt dataspill, og ser på anime(japanske tegneserier:P) Ser gjerne på science-fiction/eventyr sjangeren i både film og serier(noen som sa enda mere nerd?;P)

Back
Topp