Hvem er vi?

Jeg er visst den eldste her med mine 33 år. Venter nr to, har en gutt som raskt nærmer seg 5 år. Bor på østlandet.
 
Hei! Jeg er 27, venter mitt første! Bor på nordvestlandet. Gleder meg til å slå følge med alle dere her inne!
 


mammatil2prinsesser skrev:
Blir 27 i mars og venter nr 3, bor på romerike. Barna er 4.5 og 2 år og ei mnd



Så gøy å se flere fra Romerike! :)
 


*Twixie* skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Blir 27 i mars og venter nr 3, bor på romerike. Barna er 4.5 og 2 år og ei mnd



Vi har jo barn som er akkurat like gamle vi ;) (Jeg er under forkledning til uke 12).

Nå blei jeg ikke lite nysgjerrig

 


Gullungene til M! skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Blir 27 i mars og venter nr 3, bor på romerike. Barna er 4.5 og 2 år og ei mnd



Så gøy å se flere fra Romerike! :)


Ja, moro det
 
Nix *LC* - jeg slår deg! :) Jeg er 35 år, og venter mitt første. Krysser fingre for at spiren sitter denne gangen! :)
 


Camillen skrev:
Nix *LC* - jeg slår deg! :) Jeg er 35 år, og venter mitt første. Krysser fingre for at spiren sitter denne gangen! :)

Da får vi "rotte oss sammen" mot de unge Camillen (og jeg er vel nærmere 34 enn 33....hysj;)). Grattis og lykke til med spiren:).
 
22 år blir 23 i april , venter barn nr 3. To jenter fra før på litt over 1 år og ei på litt over 3 :D bor i Akershus
 
Jeg er snart 23, og bor i Akershus
Har en jente på litt over året fra før og en samboer :)
 
Hei :)
"Jente" på 31 fra Vestfold.
Venter på nummer 2..
Har en gutt på 3 år fra før <3
 
:) Tror vi blir en koselig gjeng ! Og så langt veldig mange fra Akershus, Romerike og Østlandet da ! :)
 
Jaa, utrolig gøyVi blir bare fler og fler her inneGøy og se jeg ikke er den enste som skal bli 3barnsmamma og
 
Jeg er fra Romerike, er 31 år og venter nummer 3. De to eldste blir 6 og 4 i løpet av 2012 :)
 


mammatil2prinsesser skrev:
Jaa, utrolig gøyVi blir bare fler og fler her inneGøy og se jeg ikke er den enste som skal bli 3barnsmamma og



Nei, ser jo ut som at det er en del av oss - knallgøy!
 


*Nyperose* skrev:
Jeg er fra Romerike, er 31 år og venter nummer 3. De to eldste blir 6 og 4 i løpet av 2012 :)



:) Koselig med nr 3 der og da ! Og moro med så mange fra Romerike .;)
 
Jeg er 21 år og venter nr. 2 :) Har en sønn på 16 mnd fra før! Kommer fra Nordland :)
 


Gullungene til M! skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Jaa, utrolig gøyVi blir bare fler og fler her inneGøy og se jeg ikke er den enste som skal bli 3barnsmamma og



Nei, ser jo ut som at det er en del av oss - knallgøy!


Ja, kjempegøy
 
Er 27 år, venter våres første. Bor i Rogaland, men egentlig fra østlandet.
 
Back
Topp