Hvem er vi?

*LC* skrev:

Camillen skrev:
Nix *LC* - jeg slår deg! :) Jeg er 35 år, og venter mitt første. Krysser fingre for at spiren sitter denne gangen! :)

Da får vi "rotte oss sammen" mot de unge Camillen (og jeg er vel nærmere 34 enn 33....hysj;)). Grattis og lykke til med spiren:).

Hehe - Og jeg har akkurat bikket 35, så det så! ;) Ja vi får holde sammen- og syns jeg har sett en 30+ tråd et sted også. :)
Takk forresten!

Tobarnsmor Alenemamma student Bor i nes i akershus Er sammen med en tobarnsfar Leser, trener og er med familien.

Velkommen til alle som er kommet inn hit - gøy at det begynner å fylles opp !

Jente 29 venter barn nr 4. termin 11 september bor i vest agder. vil være litt hemmelig til 12 uker:) virker som en hyggelig gjeng her inne.:)

Hei!
Jente 33 år fra Sandefjord i Vestfold.emoticon

Venter mitt første barn og ser ut til å ha termin i sept 2012...enda ikke vært hos legen.
Samboer med 2 barns far så her blir det fullt hus etterhvert..., spesielt ettersom vi også anskaffet oss valp for 1 uke siden emoticon  
Hyggelig å ha kontakt med andre som er like langt! emoticon

Ser ut til at jeg havner her om alt går bra :)

Jeg er 24, bor i Hedmark og venter barn nr 2.. Har en sønn fra før av som er 4 år :) Er sammen med barnefaren til første enda, så det er jo veldig koselig :) Holder meg hemmelig hvertfall til uke 12 :) 

Men uansett, hei hei folkens :)

E 21 (snart 22), kommer nordfra men bor i buskerud.. Vente nr 2 å har en gutt på 2 år :)

Er 26 år. Venter barn nr 2. Har ei jente på 2,5 år.
Bor på Vestlandet. Er samboer. Har termin 6. september.

25 år fra Troms . Har ei jente som e født nov.10 ;) litt hemmelig foreløpig.

Bor sammen med samboeren min, i en trivelig enebolig ikke langt fra Ålesund. Sammen har vi ei frøken på straks 3, og fra før har han ei på 5,5! Så for min del er det nr 2, og for sambo nr 3 som er på vei nå! Vi deler taket over hodet med en pusekatt på ca 9 år også

Jeg er 24, blir 25 før lille kommer til verden. Sambo er 35 og blir 36 før lille kommer, om spiren vil bo i magen til termin vel å merke! For det gjorde ikke storesøster

Hei! :)
Jeg er 23 og venter nr. 3 <3 de to andre fyller 6 og 4år, nå i 2012. Har termin dagen etter bursdagen min. :)

Back
Topp