Hvem er vi?

Ollebollene!

Glad i forumet
Noen som vil presentere seg litt?

Straks 24 og venter barn nr 3 - regner med at det blir siste - i alle fall på gudvethvormange år!! ;)

Jeg kommer fra ei lita bygd på vestlandet, og er 29 år gammel. Vi har ei datter fra før, som blir 3 år i februar. Nr 2 har vi slitt med, har prøvd siden dattera vår var 1 år. Så da endte det med prøverør denne gangen. Det viktigste er at jeg nå endelig er gravid igjen, og gleder meg til å bli kjent med dere:-)

Er fra vestlandet. 23 år og venter barn nr. 2.

linusisvingen skrev:
Jeg kommer fra ei lita bygd på vestlandet, og er 29 år gammel. Vi har ei datter fra før, som blir 3 år i februar. Nr 2 har vi slitt med, har prøvd siden dattera vår var 1 år. Så da endte det med prøverør denne gangen. Det viktigste er at jeg nå endelig er gravid igjen, og gleder meg til å bli kjent med dere:-)

Så godt at dere har fått hjelp da! :)

KMA <3 skrev:

:) Hvor gammel er storebror/søster?

Jeg er en jente på 25 år fra Drammen, og har en datter som blir 2 år i februar

Dette er pp 2, dere får krysse fingrene for oss, ikm er neste uke

Jeg er 21, (22 i januar) og er i fra Bergen. Vi venter også nr 2 :)

Får ikke til å lage en egentråd, kanskje jeg har for liten pc, får ikke opp post-knappen når jeg har skrevet innlegg i ruta,

uansett.. fikk svak skyggestrek i dag :) venter da barn nummer 4

Gullungene til M! skrev:

KMA <3 skrev:

:) Hvor gammel er storebror/søster?

Storesøster blir 2 år i januar. :)

Gullungene til M! skrev:
Noen som vil presentere seg litt?

Straks 24 og venter barn nr 3 - regner med at det blir siste - i alle fall på gudvethvormange år!! ;)

Hvor gamle er barna dine? :)

miniimai skrev:
Får ikke til å lage en egentråd, kanskje jeg har for liten pc, får ikke opp post-knappen når jeg har skrevet innlegg i ruta,

uansett.. fikk svak skyggestrek i dag :) venter da barn nummer 4

Hm, ikke vært borti - du kan jo gjøre vinduet mindre ved å trykke på ctrl + - (altså - er symbolet for minus - sikkert som symbol ved tallene)

Endelig er vi blitt gravide med nummer 2! Så nå skal 2 åringen vår bli storebrori September.
Så dette er nummer 2.
Er opprinnelig Trønder. Men er nå bosatt i Lofoten. Hadde vært artig å kommer i kontakt med noen her fra.

Kommer fra en by i Nordland, og venter vår første :)

Er 28 år og vi venter nr.2! Holder meg litt skjult inntil ting er mer sikkert, men mer info kommer nok!  

Blir 27 i mars og venter nr 3, bor på romerike. Barna er 4.5 og 2 år og ei mnd

mammatil2prinsesser skrev:
Blir 27 i mars og venter nr 3, bor på romerike. Barna er 4.5 og 2 år og ei mnd

Vi har jo barn som er akkurat like gamle vi ;) (Jeg er under forkledning til uke 12).

Er 26 år, bor på Vestlandet og har ei datter som er 2,5 år emoticon

Jeg er 24 år og venter barn nr 2, har ei jente på 18 mnd fra før :) Holder meg litt skjult til di magiske 12 uker

Back
Topp