Hvem er vi? Presentasjonstråd

Månen

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Så at Mai-gruppa har en slik tråd og syns det var litt koselig å bli bedre kjent med alle som havner i denne gruppa i løpet av september/oktober:D

Jeg er Månen, ei dame på 34 år. Jeg er lykkelig gift med min kone som har barn fra før men jeg har aldri født og det tror jeg har vært min største drøm siden jeg var ei lita jente. Vi begynte med prosessen i februar og skulle ha første IVF-forsøk med donorsæd i mai men jeg responderte dårlig på medisinene så det ble avbrutt og i juni fikk jeg cyster ved runde nummer to. Så ble jeg gravid men mistet i august og fikk jeg satt inn fryst embryo nå i september og testet positiv. Hurra :Heartred

På fritida liker jeg å gå tur med hunden vår, pusse opp det nye huset vårt, lage og spise god mat og være kreativ på diverse måter (men ingen store greier altså:p) og jobber jeg innenfor helse som jeg trives veldig med.

Nå håper jeg bare at denne spiren sitter fast og at jeg får bli i denne termingruppa. Krysser fingrene for oss alle:smiley-bounce016

Luna94, jeg er sykepleier i hjemmesykepleien som jeg liker veldig godt ❤️
Meg og mannen min er 29 år begge to, mannen fyller 30 i november, vært sammen i 12 år og gift i 6 ❤️ Bor sammen med hund, Katt og ei bestemt skravelte frøken som vi etter 3 MA endelig fikk vår etterlengtede lille skatt i desember 2020 som virkelig har vært verdt all venting, tårer og strev! Ble gravid november i fjor, men endte dessverre men svangerskapsavbrudd i februar 14+4 pga alvorlig sykdom hos baby. Ble gravid på pp3, men dessverre BO oppdaget juli, ble gravid på pp1 i august, men det var kjemisk, så nå håper jeg at denne 4 gravditeten på 9 mnd holder hele veien ❤️ synes 8 gravditeter er mer enn nok (om man teller med kjemisk):wacky:

Last edited:
Hei,
33 år her. To barn fra før. Jeg er ute av tellinga men tror dette er min 9 graviditet. Har med andre ord god erfaring med SA og MA, så krysser jeg fingrene for at dette er min siste :thumleft
Styrer i barnehage, og elsker det travle A4 livet familien byr på :Heartred

Tussi20, 29år har samboer og en 3 åring:Heartred
Vi skulle egentlig fått en liten gutt snart, men desverre var det ikke liv laget og han ble født i uke 20 i senabort :Heartblue

Heihei Dream child her!
Jeg er 30 år gammel, er så heldig å har fått første fersk født i des 21 :love7 Og nå er endelig! Første frysepinne fått tint opp og kommet inn i varmen!:happy: Det var visst godt og stas, siden lille celleklump tydeligvis har festa seg:love7:thumleft Håper at den blir der til juni 24, frisk og fin! Jeg er singel, jobber i barnehage og studerer litt. Ønsket meg barn hele livet, spesielt de 17 siste årene:Heartred

Hei alle sammen :)

Jeg er 28 år gammel, og vi er nå klar for å bli en familie på 4 :Heartred storebror er 1,5 år gammel. Vi kjøpte oss enebolig med litt behov for oppussing for ikke så alt for lenge siden, så har ikke så alt for mye fritid til overs, men på fritiden min er jeg veldig glad i å brodere og se på reality:angelic: jobber innen HR:)

Termin er foreløpig 7. juni, men jeg Ble gravid på første forsøk og før jeg fikk tilbake mens etter spiraluttak, så tar forbehold om at den sikkert vil bli justert.

Hei 32 år har 2 jenter fra før. Er forlovet. Fikk positiv test 20 september. Har had to ks med komplikasjon og svangerskap uten for livmor fjerning av eggleder i 2021.Trodde ikke det var mulig å bli gravid. Så passe sjokka. Men håper spira sitter

Hei,
Jeg er 30 år, har samboer og vi har en gutt på 2 år. Hadde ingen komplikasjoner ved forrige svangerskap. Testet positiv på tirsdag, og beregnet termin er 8/6. Trives veldig godt med å få barn rundt sommertid ☀️
(har sendt inn navneendring til Mixi)

Snuppelupp94, 29 år, går siste året på vernepleierutdanningen. Jobber for tiden i hjemmesykepleien. Har en datter på 2 år, og verdens beste sambo :love017 Elsker å trene og gå turer, men også slappe av med strikketøy i soffaen :) ellers så synger jeg også i kor og er politisk engasjert :angelic:

Heihei! Jeg er 35 år, er gift og vi har to barn sammen på 7 og 9. Nå kommer attpåskatten :love7 Vi har hund og jeg liker å hekle, gå tur, spille nintendo og være med familien min :Heartred

Nattugle96 - 27 år. Samboer med en på 30 og nå gleder vi oss til å få vårt første barn sammen :love2 jeg jobber i barnevernstjenesten og er ellers veldig glad i trening, strikking og baking.

Hei dere. Jeg er 37, har samboer, katt og ei tøtte på 2,5 år :D Jobber som byplanlegger og tilbringer fritiden (kveldene etter kl. 20) stort sett på sofaen foran TV'n:laughing021

Last edited:
Hei hei :Heartred
27 år gammel, og har to jenter på 3 og 2 sammen med samboeren på 34. Jobber som ped.leder i barnehage og driver med strikking og serie-titting på fritiden (kveldene :hilarious:)

Heihå - 35 år, samboer, huset fullt av dyr (typ 2 hunder, 3 katter og en gekko), skal gifte oss i oktober.
Har forsøkt i et par år på egen hånd, kasta inn håndkleet og bestilte time til legen for å få hjelp... Timen til legen er i dag, og i går kveld var det plutselig to streker på testen.

Første gang gravid, og merker jeg er litt stressa, haha.

Back
Topp