50% sykemeldt nå. Jeg har hatt synsforstyrrelser i rundt en mnd nå - hver dag. Spurte legen alt da, etter oppfordring fra jordmor om å ikke jobbe så mye, om sykemelding, men hun synes vi skulle vente litt... Jordmor mente det var heldig for kroppen å ta det litt rolig siden jeg faktisk kjører 4 mil ifbm. jobb hver dag. Har den siste måneden fått bekkenløsning og kjøringen blir verre og verre. Har kynnere mange timer hver dager fordi jeg irriterer bekkenet med mye bevegelse ifbm. jobb. Nå har jeg også fått mild svanger skapsdiabetes og venter på time hos sykehuset. Føler tankene mine er alle andre steder for tida, og forrige uke ba jeg igjen om sykemelding. Da fikk jeg 50% for to uker, men kjenner jeg sliter for mange av dagene er jeg så sliten og kan ikke ta ut egenmelding i tillegg når jeg bare er sykemeldt 50%. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal til jordmor på torsdag, så vil høre litt med henne. Det verste at arbeidsgiver i vår oppfordret meg til å sette opp de 5 ferieukene jeg har spart slik at jeg kan ta de sammenhengende de siste fem ukene før permisjon. Da tenkte jeg det hørtes fint ut, men ante jo ikke at kroppen skulle føles slik når. Ser liksom ikke for meg at det blir bedre. Og hvis det er så vanskelig å bli 100% sykemeldt så "mister" jeg jo hele ferien til å ligge og hente meg inn på sofaen. Det skal vel ikke være slik?