Hvem er sjefen i forholdet?

Maliya!

Elsker forumet
Er det en som er sjefen i forholdet deres?  Prater litt med sambo om det. Hans søster er i et forhold hvor hun er sjefen fordi hun er den eldste i søskenflokken og vant til å sjefe søsknene rundt... Han sier også at noen liker å være sjefen og den andre det motsatte...

Stemmer det tro?????

Jeg er masekoppen som vil ha ting gjordt[8D]
men jeg er ikke mer sjef en han nei[:D]

ORIGINAL: astrone

Samma her i gård'n..[:D]

det prata vi faktisk om i går.jeg er vel den som maser mest,men om jeg er sjefen veit jeg ikke.men han roper noen ganger "sjefen" til meg for tull,og da svarer jeg: "ja,tøffelen" tilbake [:D] er ikke de fleste jenter litt masete da?! [8D]

Han tror at det er han, men egentlig er det såklart meg!

Ja her tror han at han er sjefen også selv om det egentlig er meg! Men han forteller meg ofte hva jeg bør gjøre visse ting men det er vel ikke å sjefe? Bare gode råd ellrno, selv om det ikke alltid føles sånn.

er nok mer dominant en gubben ja, men hadde jeg ikke hvert d  hadde faktisk alt hvert kaos, han er nemelig helt tullerusk på ganske mangen områder. men så er han min elsking

jeg er vel litt sjefete... er eldst i en søskenflokk på 4 og, men tror ikke det har noe å si.. jeg sjefer fordi han fraskriver seg alt ansvar og noen må jo sørge for at ting blir gjort helst i går[8|]

Samme her og [;)]

ORIGINAL: Dollface™

Jeg er sjefete, men ikke sjefen...

Samma her

ORIGINAL: MissOLD!

her er det faktisk helt likt,ingen som sjefer over noen,men jeg er fryktelig masete da[8D]

Jeg er nok også litt masete, men noen sjef er det ikke i dette huset. Her er det likestilling [:D]

Jeg er "sjefen"[:)]  Det har bare blitt slik å det kan nok komme av at jeg er elst av 3 søsken, mens han er yngst av 5 søsken.
Vi har det veldig godt sammen, men av og til skulle jeg ønske at han tok flere avgjørelser selv og ikke altid føyde seg etter meg.

signerer denne!! [:D][;)]

ORIGINAL: MissOLD!

her er det faktisk helt likt,ingen som sjefer over noen,men jeg er fryktelig masete da[8D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

Jeg selfølgelig

Er vel litt mer sjef enn han...tar en del bestemmelser for oss som familie ol. Men han har vett til å si ifra om han er veldig uenig, men må da ha bedre grunn enn "Fordi"..

På avgjørelser er vi helt likestilte, og vi bestemmer alt sammen. Men jeg merker jo at jeg oftere er mer initiativrik. (Dvs. at det er jeg som foreslår det når vi skal rydde/vaske, når vi skal på tur, når vi skal fikse ting som trenger å ordnes.)

Jeg vet jeg er litt sjefete av natur, så jeg prøver alt jeg kan å dempe den siden av meg. Kjæresten er bare snill og god, og jeg har ikke lyst til å ende opp som bitch.

Det viktigste i et forhold (fra mannens side) er at kvinnen tror at hun er sjefen i forholdet. Slik er det hos oss. Jeg lar henne tro at hun tar beslutningene ved å stille retoriske og ledende spørsmål. Nærmest legger ordene inn i munnen på henne.. Hun tror at hun bestemmer, og jeg får det som jeg vil.

Hvis vi likevel er uenige i noe, kan jeg påpeke at hun nesten alltid bestemmer, og får trumfet igjennom viljen min uansett. Kan det bli bedre?

samme her[:D]

Back
Topp