hvem er pappapappa??

ORIGINAL: Babyline86

Det er sikkert en som sliter med bv-sjalusi[8D] Syns dama bruker for mye tid her[8D][8D]

Hvem har kontroll på mennene sine ??? [8D] Min ligger å sover, så det er ikke han [:D][:D]

ORIGINAL: LilleSitron

Hvem har kontroll på mennene sine ??? [8D] Min ligger å sover, så det er ikke han [:D][:D]

e kje min heller for han ligge sjuk på sofaen her å sove[8D] blææ hate sjuke mannfolk..

Min er i møte på jobb. Eller ER han????[8|][:D] Hehehe!

Han er her enda [8|] SNOKEN [8D]

Det er jo ikke sikkert han vet åssen han skal skrive innlegg da [8D][8D] siden han har vært medlem siden august 2010, å ikke ETT ENESTE innlegg.... Det kaller man vel sniker eller [8D]?

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Det er jo ikke sikkert han vet åssen han skal skrive innlegg da [8D][8D] siden han har vært medlem siden august 2010, å ikke ETT ENESTE innlegg.... Det kaller man vel sniker eller [8D]?

Missekåringens MISTER SNIK! [:D]

ORIGINAL: Ambriel

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Missekåringens MISTER SNIK! [:D]

JA [:D][:D]

Heisann alle som lurer på hvem pappapappa er,
Jeg er en som gleder seg noe vannvittig til å bli pappa til sommeren :)

Lurer veldig på hvordan det blir. Tenker liksom at det blir veldig koselig og at ungen blir bare snill og sier jada pappa jada pappa jada pappa når jeg ber den spise maten sin, kle på seg, legge seg, pusse tennene osv. Jeg ser liksom for meg alle de hyggelige stundene, smilet og latteren til ungen. "Alle andre har disse skrikerungene, men sånn blir nok ikke ungen min".

Er det bare jeg som drømmer så rosenrødt før første ungen kommer?
Du skjønner, jeg synes legen så litt rart på meg da jeg sa at tiden går altfor seint til ungen kommer. Hele kroppspråket hans sa: "Du vet nok ikke helt hva du går til ennå".. hehe

pappapappa

ORIGINAL: pappapappa

Heisann alle som lurer på hvem pappapappa er,
Jeg er en som gleder seg noe vannvittig til å bli pappa til sommeren :)

Lurer veldig på hvordan det blir. Tenker liksom at det blir veldig koselig og at ungen blir bare snill og sier jada pappa jada pappa jada pappa når jeg ber den spise maten sin, kle på seg, legge seg, pusse tennene osv. Jeg ser liksom for meg alle de hyggelige stundene, smilet og latteren til ungen. "Alle andre har disse skrikerungene, men sånn blir nok ikke ungen min".

Er det bare jeg som drømmer så rosenrødt før første ungen kommer?
Du skjønner, jeg synes legen så litt rart på meg da jeg sa at tiden går altfor seint til ungen kommer. Hele kroppspråket hans sa: "Du vet nok ikke helt hva du går til ennå".. hehe

pappapappa

Oi ett svar [:D]

Gratulerer så masse med gullet i magen [:)]
Du har virkelig masse fint å se fram til ja [:)]

Jeg har selv to nydelig gutter, og de er det beste som har skjedd meg [:)] Selvom soon-2-be 3 åringen trasser værre en NOE annet [:D]

Lykke til videre [:D] Kos dere og NYT, å da mener jeg virkelig NYT, den første tiden! Den går så altfor fort.

*Mamsen*

Gratulerer så mye! Det er kanskje noen dager som ikke er like rosenrøde, men når alt kommer til alt er det helt supert å få barn!! Jeg synes du skal fortsette å glede deg like mye [;)]

Back
Topp