GravideMeg
Forumet er livet
ORIGINAL: Babyline86
Det er sikkert en som sliter med bv-sjalusi[8D] Syns dama bruker for mye tid her[8D][8D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Babyline86
Det er sikkert en som sliter med bv-sjalusi[8D] Syns dama bruker for mye tid her[8D][8D]

ORIGINAL: Ambriel
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
Det er jo ikke sikkert han vet åssen han skal skrive innlegg da [8D][8D] siden han har vært medlem siden august 2010, å ikke ETT ENESTE innlegg.... Det kaller man vel sniker eller [8D]?
Missekåringens MISTER SNIK! [:D]
ORIGINAL: pappapappa
Heisann alle som lurer på hvem pappapappa er,
Jeg er en som gleder seg noe vannvittig til å bli pappa til sommeren :)
Lurer veldig på hvordan det blir. Tenker liksom at det blir veldig koselig og at ungen blir bare snill og sier jada pappa jada pappa jada pappa når jeg ber den spise maten sin, kle på seg, legge seg, pusse tennene osv. Jeg ser liksom for meg alle de hyggelige stundene, smilet og latteren til ungen. "Alle andre har disse skrikerungene, men sånn blir nok ikke ungen min".
Er det bare jeg som drømmer så rosenrødt før første ungen kommer?
Du skjønner, jeg synes legen så litt rart på meg da jeg sa at tiden går altfor seint til ungen kommer. Hele kroppspråket hans sa: "Du vet nok ikke helt hva du går til ennå".. hehe
pappapappa