Hvem er kvalme her inne nå?

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
..og hvem har begynt å spy pga kvalmen?
Når kom kvalmen hos dere?

5+2. Gradvis mer kvalm de siste 5 dagene. Topper seg somregel i uke 6. Ingen oppkast ... enn så lenge...

Har av og på kvalme som kommer å går. Ikke så intens ennå, pleier å komme oppkast i uke 6.

Begynner så smått å bli kvalm nå tror jeg... går med seaband hele tiden og tar ingefærkapsler så klarer å holde den litt på avstand enn så lenge. er 6+0

5+4 idag. Kvalmen begynte smått forigårs, igår brakk jeg meg og måtte ta fingeren i munnen fordi jeg var så sykt kvalm og uvel... samme idag. Har ikke matlyst heller...

Kvalm, men ikke oppkast. Spiser nesten hele tiden for å holde kvalmen unna, det funker for meg.
Sånn var det i de to forrige svangerskapene også, så dette kjenner jeg igjen.
Kvalmen begynte rett etter passert 5 uker.

Kvalm og uggen, men har fobi mot oppkast..så greie å holde det i sjakk bare med tanken. Bruker armband hele tiden og spiser for å holde det på avstand.. ( desto lengre mellom hver gang jeg har spist'= desto kvalmere. Så her må det også spises selv om æ e uggen..) begynte i uke 5.. i dag er jeg 7+0.

Hva hjelper mot kvalme?? Driver å brekker meg ofte nå, og er så uvel.. sea band? Fungerer det? Har også lest noen spiser kjeks? Hva slags?

Hva hjelper mot kvalme?? Driver å brekker meg ofte nå, og er så uvel.. sea band? Fungerer det? Har også lest noen spiser kjeks? Hva slags?
Seaband bruker jeg,syns det virker men har ikke hatt den voldsomme kvalmen enda... har ritz kjeks på nattbordet

Seaband bruker jeg,syns det virker men har ikke hatt den voldsomme kvalmen enda... har ritz kjeks på nattbordet
Okei, da skal jeg få gubben til å dra på apoteket og handle det, også ritz kjeks! Har ikke matlyst, men prøver å få i meg noe mat samtidig. Kan ikke huske jeg var så dårlig så tidlig sist, men alle svangerskap er jo forskjellige. «Heldigvis» er jeg sykemeldt nå pga en annen ting, men nå går jeg snart på veggen her og gleder meg til jeg kan begynne å jobbe igjen, iallefall gradert. :wtf:

Okei, da skal jeg få gubben til å dra på apoteket og handle det, også ritz kjeks! Har ikke matlyst, men prøver å få i meg noe mat samtidig. Kan ikke huske jeg var så dårlig så tidlig sist, men alle svangerskap er jo forskjellige. «Heldigvis» er jeg sykemeldt nå pga en annen ting, men nå går jeg snart på veggen her og gleder meg til jeg kan begynne å jobbe igjen, iallefall gradert. :wtf:
Ja er ikke noe moro å bare gå hjemme... men akkurat oppi kvalmen så er det litt godt... Ville absolutt kjøpt seaband ja, jeg prøver ALT !

Har også sitronvann og ingefær kapsler !

Flere som er mest kvalme på kvelden? Kjenner det bittelitt på dagtid innimellom, men ikke så det er plagsomt. På kvelden kan det være litt ubehagelig :rolleyes:

Ja er ikke noe moro å bare gå hjemme... men akkurat oppi kvalmen så er det litt godt... Ville absolutt kjøpt seaband ja, jeg prøver ALT !
Kjøpt seaband nå, og har det på begge håndledd. Merker det presset sinnsykt, nesten litt ubehagelig men håper det hjelper. Går du med det hele tiden?

Back
Topp