Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seaband bruker jeg,syns det virker men har ikke hatt den voldsomme kvalmen enda... har ritz kjeks på nattbordetHva hjelper mot kvalme?? Driver å brekker meg ofte nå, og er så uvel.. sea band? Fungerer det? Har også lest noen spiser kjeks? Hva slags?
Okei, da skal jeg få gubben til å dra på apoteket og handle det, også ritz kjeks! Har ikke matlyst, men prøver å få i meg noe mat samtidig. Kan ikke huske jeg var så dårlig så tidlig sist, men alle svangerskap er jo forskjellige. «Heldigvis» er jeg sykemeldt nå pga en annen ting, men nå går jeg snart på veggen her og gleder meg til jeg kan begynne å jobbe igjen, iallefall gradert.Seaband bruker jeg,syns det virker men har ikke hatt den voldsomme kvalmen enda... har ritz kjeks på nattbordet

Ja er ikke noe moro å bare gå hjemme... men akkurat oppi kvalmen så er det litt godt... Ville absolutt kjøpt seaband ja, jeg prøver ALT !Okei, da skal jeg få gubben til å dra på apoteket og handle det, også ritz kjeks! Har ikke matlyst, men prøver å få i meg noe mat samtidig. Kan ikke huske jeg var så dårlig så tidlig sist, men alle svangerskap er jo forskjellige. «Heldigvis» er jeg sykemeldt nå pga en annen ting, men nå går jeg snart på veggen her og gleder meg til jeg kan begynne å jobbe igjen, iallefall gradert.![]()
Har også sitronvann og ingefær kapsler !Okei, da skal jeg få gubben til å dra på apoteket og handle det, også ritz kjeks! Har ikke matlyst, men prøver å få i meg noe mat samtidig. Kan ikke huske jeg var så dårlig så tidlig sist, men alle svangerskap er jo forskjellige. «Heldigvis» er jeg sykemeldt nå pga en annen ting, men nå går jeg snart på veggen her og gleder meg til jeg kan begynne å jobbe igjen, iallefall gradert.![]()
Kjøpt seaband nå, og har det på begge håndledd. Merker det presset sinnsykt, nesten litt ubehagelig men håper det hjelper. Går du med det hele tiden?Ja er ikke noe moro å bare gå hjemme... men akkurat oppi kvalmen så er det litt godt... Ville absolutt kjøpt seaband ja, jeg prøver ALT !