Hvem er jeg?

again?

Flørter med forumet
Da er jeg klar for å avsløre meg....men lurer litt på om noen tror de vet hvem jeg er. Vil dere gjette? Syns det er greit å avsløre meg her hos dere, men kommer ikke til å rope høyt om dette ellers.....just so u know.

Si det si det si det si det si det si det!!!!![:D][:D] (Jeg har iiingen aning!)

oooh nå er jeg spent[:D] Har ingen aning foressten[8D]

ORIGINAL: fru_vann123

Hakke peiling, så bare bring it on!

ikke jeg heller. jeg har gjettet meg frem til to av de andre hemmelige, men ikke deg... så kom igjen, fortell nå.. [:D][:D]

Jeg tipper inamarie (husker ikke om det var slik det skrives) [:D]

Aaaaaaaner ikke!! Så ut av skapet med deg!! [;)]

ORIGINAL: Lovee

nope

ORIGINAL: SookieStackhouse

Jeg er kjempespent, og så at det var noen som "avslørte" deg i en av trådene mine fra i går , men selv er jeg forferdelig dårlig på å kjenne igjen folk bare på skrivemåten på forum, så tror ikke jeg skal gjette [8D]

Grete?

Jeg er kjempespent, og så at det var noen som "avslørte" deg i en av trådene mine fra i går , men selv er jeg forferdelig dårlig på å kjenne igjen folk bare på skrivemåten på forum, så tror ikke jeg skal gjette [8D]

ååå, det la jeg ikke merke til. Hvilken tråd var det? Jeg legger heller ikke merke til sånt...

ORIGINAL: again?

ORIGINAL: Lovee

nope

Aller først trodde jeg du var secoundtimearound, men tror ikke det nå.
Si det da!! [:)]

Du har iallefall en gutt og du ammer, det er det jeg vet om deg [;)]

ORIGINAL: fru_vann123

Grete?

nope

ORIGINAL: again?

ååå, det la jeg ikke merke til. Hvilken tråd var det? Jeg legger heller ikke merke til sånt...

fant den nå, men tror ikke det er typisk meg på noen måte å si knis....tror ikke jeg avslører meg før Tyttebæra har gjetta [;)]

Hvor mange innlegg har du skrevet på det andre nicket ditt?! [8D] (og jeg har bare 12 % strøm igjen på iPhone så siiiiiiii det daaaaaaa)

ORIGINAL: LineMerethe

Si det si det si det si det si det si det!!!!![:D][:D] (Jeg har iiingen aning!)

Back
Topp