Hvem er jeg?

Gratulerer![;)][:D]

Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer Emmerense[:D]

gratulerer så masse Emmerense! [:D][:D]

ORIGINAL: NMT

Gratulerer Emmerense[:D]

Gratulere søta! Skjønte jo heile tia at d va dæ, di tøvsjur! Æ som sporte dæ 2 min etter første tråden din va lagt ut! Faen æ e flenk! [;)]
Gleda mæ t og se magen bynne og vekse, og lille Trym som skal bli storebror! [:)]

Gratulerer med spiren, Emmerense!! [:)]

Gratulerer!

Gratulerer[:D]

Gratulerer så mye Emmerese [:)][:)][:)] Når var terminen din?

Gratulerer! Så gøy [:D]

ORIGINAL: ~Nefertiti~

Gratulerer så mye :)

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Linda og Peanut

gratulerer så masse Emmerense! [:D][:D]

Sign! Kjempe koselig [:)]

Seriøst, korsn får du d tel? Han far sjøl fikk jo heilt hætta i sofaen ;-)
ORIGINAL: Tyttebæra

Gratulere søta! Skjønte jo heile tia at d va dæ, di tøvsjur! Æ som sporte dæ 2 min etter første tråden din va lagt ut! Faen æ e flenk! [;)]
Gleda mæ t og se magen bynne og vekse, og lille Trym som skal bli storebror! [:)]

Og takk fort alle gratulasjoner. Nå blir jeg nok å slette denne profilen. Gidder bare ikke å logge meg inn og ut akkurat nå ;-) Termin er enda litt usikkert, men blir nok i slutten av august.

ORIGINAL: again?

Seriøst, korsn får du d tel? Han far sjøl fikk jo heilt hætta i sofaen ;-)
ORIGINAL: Tyttebæra

Veit ikje, bare tenkte me en gang at d va dæ! Dessuten så syns æ at æ så et lite smil når du sa sist at ''ja, vi har jo tenkt og få en tell i framtia'', da skjønte æ at æ hadde hatt rett heile tia [;)]

Back
Topp