Linka
Gift med forumet
Siden jeg ikke fant noe tråd her inne på dette og jeg begynner og bli glemsk vil jeg gjerne starte en liten tråd om oss som skal nedkomme i januar. Vil gjerne bli litt kjent med dere og hva er vel bedere enn en kort inntroduksjon??? ( Tungvint og lete frem hver enkelt av dere på presentasjon eller på egen side )
Jeg er ei jente på 25 år ( mars 80 ) som bor i Askim/Østfold. Jeg bor sammen med sambo, sønnen vår og 3 pusekatter. Foreløpig leier vi, men har kjøpt rekkehus som vil stå klart juli 06. Gleder oss veldig. Jobber i moss på Bowling 1 og på fritiden liker jeg og slappe av, treffe venner og være sammen med familien.
Mine interesser er bowling, hester og pc. Drev med riding og bowling før jeg ble gravid, men nå er det mest pc det går i.
Har termin den 4 januar og vi gleder oss veldig.
Klem fra meg
Jeg er ei jente på 25 år ( mars 80 ) som bor i Askim/Østfold. Jeg bor sammen med sambo, sønnen vår og 3 pusekatter. Foreløpig leier vi, men har kjøpt rekkehus som vil stå klart juli 06. Gleder oss veldig. Jobber i moss på Bowling 1 og på fritiden liker jeg og slappe av, treffe venner og være sammen med familien.
Mine interesser er bowling, hester og pc. Drev med riding og bowling før jeg ble gravid, men nå er det mest pc det går i.
Har termin den 4 januar og vi gleder oss veldig.
Klem fra meg
Og her er fine pusen:
Ja, og så blir det en gutt!