Hvem er "igjen" her inne??

Ju9ta

Forumet er livet
Meg ..[:D]
 
Titter innom her i ny og ne. Men det er ganske dødt må jeg si[:)]
 
jeg er og ofte innom BV:)
 
Veldig synd at vi er så late å lar dette forumet "dø" ut aza..[X(]
 
er her innom jeg og, en skjelden gang.. er mest på januar2010, men ikke så ofte der heller... pc logistikk problem i heimen.. for mange på samme maskin [8D]
 
ORIGINAL: Nesing

Hm, vi kan jo prøve å få litt liv her igjen, da [:D]. Klar for det, jeg! 



ja kan vi ikke!?!? Som good old days [:D]
 
ORIGINAL: Tonepone

Titter innom her i ny og ne. Men det er ganske dødt må jeg si[:)]
 
ORIGINAL: BlondeTigerDama

Fikk laptop av mannen til jul, så da er jeg omsider tilgjengelig på nett igjen!!!! HURRA!!![:D][:D][:D]

 
Jeg er nok mest på generell og på April 2011 [:)]
 
ORIGINAL: MiLfYwAy

Jeg er nok mest på generell og på April 2011 [:)]

Så spennende at du venter ny baby [:)]
Hvilket nick het du her inne før?
 
He he, jeg kan vel strengt tatt ikke kalles "gjenlevende" iom at jeg ikke har tittet innom her på en halv evighet... Siden Ludvig er 4 år i dag, blei jeg litt i det nostalgiske hjørnet...
Feller nesten noen rørte tårer fordi det var så lenge siden og fordi det var så fantastisk! [:D]
Også tittet jeg vel innom litt fordi vi tenker på å sette igang å prøve igjen snart, på høy tid føler jeg! [:D] Ser flere som har både en og to (og flere?) barn/babyer av nyere dato, så gratulerer på etterskudd til alle! [:)]
Var gjennom et samlivsbrudd og en samlivsgjenforening, men nå har vi bodd sammen i et år igjen, og vært sammen i over 9 år (hvis man regner bort ifra bruddet), så det er nok liv laga det her. [;)]
 
Er her jeg og [:)]
 
Så koselig å se deg Madre Mia, så gøy at dere vil ha en til, blir spennnede å følge med videre[:D]
 
er her enda da med nytt nick;)
ble for mange snikere:P
 
[INDENT]ORIGINAL: malex0710[/INDENT] er her enda da med nytt nick;) ble for mange snikere:P Hvem er du da? Hva var ditt gamle nick? [:)]
 
Jeg er her inne av og til :)
 
Back
Topp