Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble strippet litt i går for omtrent et døgn siden, men ikke merket noe til det annet enn litt småbrun utflod (beklager detaljer her, det kommer flere). I dag tidlig hadde jeg kun en lang murring, men gjorde litt brystvortestimulering og fikk en drøss med kynnere.
Var på modningsakupunktur i dag, og hadde jeg ganske mange kynnere mens jeg var der. Så kom samboer hjem og måtte stille opp. etter sexen tok jeg litt mer brystvortestimulering, og det satte etter hvert igang en harang av rier. Altså kynnere og murringer samtidig. Var ubehagelig og litt vondt, men klarte å lage middag samtidig. Kom femten stk, ganske tette, ett-to min mellom hver, varte ca 20-50 sek. Men etter en halvtimes tid har de nå dabbet av. noen andre som har hatt det sånn? Har prøvd sex tre ganger tidligere (altså som utdrivningsforsøk ), men ikke vært i nærheten av en sånn reaksjon.
Hos meg startet det 4t etter sex ;-) funker visst bare om man er moden, så er jo positivt at du fikk såpass respons!Jeg ble strippet litt i går for omtrent et døgn siden, men ikke merket noe til det annet enn litt småbrun utflod (beklager detaljer her, det kommer flere). I dag tidlig hadde jeg kun en lang murring, men gjorde litt brystvortestimulering og fikk en drøss med kynnere.
Var på modningsakupunktur i dag, og hadde jeg ganske mange kynnere mens jeg var der. Så kom samboer hjem og måtte stille opp. etter sexen tok jeg litt mer brystvortestimulering, og det satte etter hvert igang en harang av rier. Altså kynnere og murringer samtidig. Var ubehagelig og litt vondt, men klarte å lage middag samtidig. Kom femten stk, ganske tette, ett-to min mellom hver, varte ca 20-50 sek. Men etter en halvtimes tid har de nå dabbet av. noen andre som har hatt det sånn? Har prøvd sex tre ganger tidligere (altså som utdrivningsforsøk ), men ikke vært i nærheten av en sånn reaksjon.
Her er det ingenting som fungerer, verken sex eller brystvortestimuli eller all verden med kjerringråd :-(
Har hatt noen lange uker med masse murring og ymse bak meg, så jeg trodde helt ærlig at jeg var godt moden og kanskje til og med litt åpning, men på sjekk i dag var jeg ikke LITT moden en gang! Det gjorde meg faktisk veldig skuffet og trist, har termin i morgen, men alt tilsier at jeg kommer til å gå lenge over...
Hos meg startet det 4t etter sex ;-) funker visst bare om man er moden, så er jo positivt at du fikk såpass respons!
Jeg skjønner godt at du blir skuffet! Ble det selv i dag med 1 cm, og set var etter én natt. Ikke mye å klage på det ift. deg! Krysser fingrene for at du slipper å gå overHer er det ingenting som fungerer, verken sex eller brystvortestimuli eller all verden med kjerringråd :-(
Har hatt noen lange uker med masse murring og ymse bak meg, så jeg trodde helt ærlig at jeg var godt moden og kanskje til og med litt åpning, men på sjekk i dag var jeg ikke LITT moden en gang! Det gjorde meg faktisk veldig skuffet og trist, har termin i morgen, men alt tilsier at jeg kommer til å gå lenge over...
Leste litt mer om kynnere/rier og sex, og fant ut at jeg antagelig bare hadde kraftige kynnere etter sexen. Men uansett er det sikkert ikke dumt... Og det er visst ikke farlig for babyen, sa "Jordmor-Siri".
det er ikke farlig med sex for at det skulle ha best virkning her måtte jeg faktisk ligge i ro 5-10min etter han hadde kommet (så langt inni meg han klarte).. de bruker også noe av det samme stoffet som er i sæd, i modningspillene btw
Ja, prostalglandiner trooor jeg det heter. Jeg også lå og fanget sæden i en ti minutters tid etterpå. Har jo visst at det ikke er farlig med sex, men ble et øyeblikk bekymret siden det ble så heftige kynnere etterpå at det skulle være stressende for hm lille. Som ved stormrier, f.eks. Men det var jo bare tull.
Jeg har faktisk våknet nå kl to med kraftige mensmurringer, og de kommer jevnt. Lurer på om det kan være rier.. Først to-tre som varte ca tjue sek med en halvtimes mellomrom, og nå er det nede på en tolv-tretten min mellomrom. Men fortsatt bare rundt tjue-tretti sek lange. Får ikke helt sove igjen, gitt...
Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp? Her har det vært konstante rier siden i går kveld, så nå begynner jeg å bli litt sliten av lite søvn. Er så redd det skal dabbe av som i går.oioi sånn startet det herå.. (for 4dager siden) håper det går litt fortere til deg da
Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp? Her har det vært konstante rier siden i går kveld, så nå begynner jeg å bli litt sliten av lite søvn. Er så redd det skal dabbe av som i går.
Syns den belønningen kan komme snart
oioi sånn startet det herå.. (for 4dager siden) håper det går litt fortere til deg da
Oi. Har det vært sånn hvert 20.minutt i fire dager? Sånn her startet det for mamma også, men hun hadde meg ute i elleve-tiden på formiddagen. Håpte jeg skulle kopiere det men ja, kan sikkert strekke ut også.
Nå er det litt over tjue min imellom igjen. Men de varer rundt 40-60 sekunder.