Hvem er igang nå?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Ser at vi er flere som er i gang akkurat nå! Utrolig spennende å følge med på framgangen til alle. Her har det kommet sterkere rier, etter at lillemann har gitt mor solfri i dag ❤️

Last edited:
ååhh så bra at det tar seg opp igjen da - og at du fikk slappet av litt :)
ligger på sykehushotellet nå.. men er ikke mye rier å kjenne etter jeg la meg ned.. så ståa er jeg usikker på..

Håper det kommer i gang hos deg snart :) Her er det 15 min + mellom hver, så ikke akkurat hyppige. Men vonde nok til at jeg må puste meg igjennom de.

Jeg ble strippet litt i går for omtrent et døgn siden, men ikke merket noe til det annet enn litt småbrun utflod (beklager detaljer her, det kommer flere). I dag tidlig hadde jeg kun en lang murring, men gjorde litt brystvortestimulering og fikk en drøss med kynnere.

Var på modningsakupunktur i dag, og hadde jeg ganske mange kynnere mens jeg var der. Så kom samboer hjem og måtte stille opp. ;) etter sexen tok jeg litt mer brystvortestimulering, og det satte etter hvert igang en harang av rier. Altså kynnere og murringer samtidig. Var ubehagelig og litt vondt, men klarte å lage middag samtidig. Kom femten stk, ganske tette, ett-to min mellom hver, varte ca 20-50 sek. Men etter en halvtimes tid har de nå dabbet av. :( noen andre som har hatt det sånn? Har prøvd sex tre ganger tidligere (altså som utdrivningsforsøk;) ), men ikke vært i nærheten av en sånn reaksjon.

Jeg ble strippet litt i går for omtrent et døgn siden, men ikke merket noe til det annet enn litt småbrun utflod (beklager detaljer her, det kommer flere). I dag tidlig hadde jeg kun en lang murring, men gjorde litt brystvortestimulering og fikk en drøss med kynnere.

Var på modningsakupunktur i dag, og hadde jeg ganske mange kynnere mens jeg var der. Så kom samboer hjem og måtte stille opp. ;) etter sexen tok jeg litt mer brystvortestimulering, og det satte etter hvert igang en harang av rier. Altså kynnere og murringer samtidig. Var ubehagelig og litt vondt, men klarte å lage middag samtidig. Kom femten stk, ganske tette, ett-to min mellom hver, varte ca 20-50 sek. Men etter en halvtimes tid har de nå dabbet av. :( noen andre som har hatt det sånn? Har prøvd sex tre ganger tidligere (altså som utdrivningsforsøk;) ), men ikke vært i nærheten av en sånn reaksjon.

brun utflod her også.. selv etter 7t kommer det enda litt.. men her er de tette men ikke så vonde at jeg må puste meg gjennom, men kjenner di.. hadde nok fint klart å lage middag! hehe
her har vi hatt sex 2-3 ganger daglig siden fredag og det har jo da tydeligvis hjulpet for på kontrollen jeg hadde i starten av forige uke var jeg helt umoden :p - har også drevet litt med stimuli av brystvortene - det gjør bare smertene sterkere men ikke at jeg får mer kynnere (prøvde tidligere idag når det var opprom i riene og kom ingen av det verken kynnere eller rier )
for to uker siden hadde vi også sex og da kom det ikke så mye som en kynner engang.. så man må nok være bittelitt moden for at det virkelig skal funke ;)

Hos meg startet det 4t etter sex ;-) funker visst bare om man er moden, så er jo positivt at du fikk såpass respons!

Her er det ingenting som fungerer, verken sex eller brystvortestimuli eller all verden med kjerringråd :-(

Har hatt noen lange uker med masse murring og ymse bak meg, så jeg trodde helt ærlig at jeg var godt moden og kanskje til og med litt åpning, men på sjekk i dag var jeg ikke LITT moden en gang! Det gjorde meg faktisk veldig skuffet og trist, har termin i morgen, men alt tilsier at jeg kommer til å gå lenge over...

Her er det ingenting som fungerer, verken sex eller brystvortestimuli eller all verden med kjerringråd :-(

Har hatt noen lange uker med masse murring og ymse bak meg, så jeg trodde helt ærlig at jeg var godt moden og kanskje til og med litt åpning, men på sjekk i dag var jeg ikke LITT moden en gang! Det gjorde meg faktisk veldig skuffet og trist, har termin i morgen, men alt tilsier at jeg kommer til å gå lenge over...

Åh, hold ut! Jeg hadde også svært lite symptomer rundt termin! Ingenting funket, hverken brystvortestimulering eller sex. Det var kun i går det funket med stimulering for første gang, og sex i dag. Jeg er fem dager over og drittlei og redd for å bli igangsatt. Så mye kan skje hos deg og på fire-fem dager :) men skjønner veldig godt frustrasjonen din! Jeg er fortsatt redd for å bli satt igang. Blir evt fredag, vil jeg tro, og det er ikke lenge til. :-S så jeg er bare glad for enhver framgang.

Hos meg startet det 4t etter sex ;-) funker visst bare om man er moden, så er jo positivt at du fikk såpass respons!

Ja, det er jo godt å høre. :) får se an i natt. Har litt murringer og kynnere enda. Ellers skal husbonden til pers to ganger i morgen. Han stiller flittig opp stakkar, selv om jeg vet at han må psyke seg opp fordi han føler at han banker på døra til babyen. ;)

Jeg skjønner godt at du blir skuffet! Ble det selv i dag med 1 cm, og set var etter én natt. Ikke mye å klage på det ift. deg! Krysser fingrene for at du slipper å gå over :)

Leste litt mer om kynnere/rier og sex, og fant ut at jeg antagelig bare hadde kraftige kynnere etter sexen. Men uansett er det sikkert ikke dumt... Og det er visst ikke farlig for babyen, sa "Jordmor-Siri".

Er det noen av dere som har fått paralgin major stikkpille og vet hvor lenge den varer? Vurderer å ta den nå for å ta de verste toppene.

Leste litt mer om kynnere/rier og sex, og fant ut at jeg antagelig bare hadde kraftige kynnere etter sexen. Men uansett er det sikkert ikke dumt... Og det er visst ikke farlig for babyen, sa "Jordmor-Siri".

det er ikke farlig med sex :) for at det skulle ha best virkning her måtte jeg faktisk ligge i ro 5-10min etter han hadde kommet (så langt inni meg han klarte).. de bruker også noe av det samme stoffet som er i sæd, i modningspillene btw ;)

det er ikke farlig med sex :) for at det skulle ha best virkning her måtte jeg faktisk ligge i ro 5-10min etter han hadde kommet (så langt inni meg han klarte).. de bruker også noe av det samme stoffet som er i sæd, i modningspillene btw ;)

Ja, prostalglandiner trooor jeg det heter. Jeg også lå og fanget sæden i en ti minutters tid etterpå. Har jo visst at det ikke er farlig med sex, men ble et øyeblikk bekymret siden det ble så heftige kynnere etterpå at det skulle være stressende for hm lille. Som ved stormrier, f.eks. Men det var jo bare tull. :p

Jeg har faktisk våknet nå kl to med kraftige mensmurringer, og de kommer jevnt. Lurer på om det kan være rier.. Først to-tre som varte ca tjue sek med en halvtimes mellomrom, og nå er det nede på en tolv-tretten min mellomrom. Men fortsatt bare rundt tjue-tretti sek lange. :wideyed: Får ikke helt sove igjen, gitt...

Ja, prostalglandiner trooor jeg det heter. Jeg også lå og fanget sæden i en ti minutters tid etterpå. Har jo visst at det ikke er farlig med sex, men ble et øyeblikk bekymret siden det ble så heftige kynnere etterpå at det skulle være stressende for hm lille. Som ved stormrier, f.eks. Men det var jo bare tull. :p

Jeg har faktisk våknet nå kl to med kraftige mensmurringer, og de kommer jevnt. Lurer på om det kan være rier.. Først to-tre som varte ca tjue sek med en halvtimes mellomrom, og nå er det nede på en tolv-tretten min mellomrom. Men fortsatt bare rundt tjue-tretti sek lange. :wideyed: Får ikke helt sove igjen, gitt...

oioi :) sånn startet det herå.. (for 4dager siden) håper det går litt fortere til deg da :p

oioi :) sånn startet det herå.. (for 4dager siden) håper det går litt fortere til deg da :p
Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp? Her har det vært konstante rier siden i går kveld, så nå begynner jeg å bli litt sliten av lite søvn. Er så redd det skal dabbe av som i går.

Syns den belønningen kan komme snart ;)

Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp? Her har det vært konstante rier siden i går kveld, så nå begynner jeg å bli litt sliten av lite søvn. Er så redd det skal dabbe av som i går.

Syns den belønningen kan komme snart ;)

her har jeg bare våknet to ganger i natt.. så det er første nattan på 4dager jeg har sovet ordentlig.. synes det er skikkelig teit igrunn! vil heller ha vondt sånn at jeg kan bli ferdig idag elr imr men ser dåli ut nå :/
hehe, godt å høre at detnikke har dabbet av enda da - har nok åpnet seg en del til deg (håper jeg..) så får du møte lille snart :)
selv om det er kjedelig at det kkke blir noe søvn da :/ er jo like viktig det..

Oi. Har det vært sånn hvert 20.minutt i fire dager? :eek: Sånn her startet det for mamma også, men hun hadde meg ute i elleve-tiden på formiddagen. Håpte jeg skulle kopiere det ;) men ja, kan sikkert strekke ut også.

Nå er det litt over tjue min imellom igjen. Men de varer rundt 40-60 sekunder.

Oi. Har det vært sånn hvert 20.minutt i fire dager? :eek: Sånn her startet det for mamma også, men hun hadde meg ute i elleve-tiden på formiddagen. Håpte jeg skulle kopiere det ;) men ja, kan sikkert strekke ut også.

Nå er det litt over tjue min imellom igjen. Men de varer rundt 40-60 sekunder.

når det står på som verst kan det vær ned i 5min mellom hver som varer i litt over 1min (men ikke alle er så vonde at jeg må puste meg gjennom).. i sånn 5-6t også dabber det av igjen før det tar seg opp på nytt :o derfor hååpte jeg at jeg liksom kunne bli ferdig nå som det hadde åpnet seg litt meen.. akk nei

hehe, virker som det går fortere for deg da, håper virkelig du slepper å gå slik som jeg har gjort nå..!
de sa her at "gode" rier(de som har effekt på kroppen) skulle vare ca 1min så du er godt på vei dit da iallefall :)

Back
Topp