Babyglede Elsker forumet 15 Jul 2013 #21 Ferie? Det har vi ikke sett... Etter 3,5 mnd i vinter med jobbforbud pga farlige kjemikalier ba eg fint om å slippe ferie...
Ferie? Det har vi ikke sett... Etter 3,5 mnd i vinter med jobbforbud pga farlige kjemikalier ba eg fint om å slippe ferie...
Løvetann1 Gift med forumet Oktoberskattene 2015 15 Jul 2013 #26 Har feri nå, men er innom hver dag og leser litt
KatlaJ Glad i forumet 15 Jul 2013 #27 Jeg er her Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
kosemor Glad i forumet 15 Jul 2013 #28 Jeg er her flere ganger om dagen .. Må ha noe å gjøre når jeg er på sykehuset
AinaPaina September 2013 <3 15 Jul 2013 #34 Vi har da ikke smarttelefoner for ingenting er her jeg også Reiser på ferie neste uke men regner ikke med jeg blir helt borte herfra
Vi har da ikke smarttelefoner for ingenting er her jeg også Reiser på ferie neste uke men regner ikke med jeg blir helt borte herfra
Pappesken Hanne Caroline Moen 16 Jul 2013 #36 Jeg er her^^ Blir ikke mye mer enn å titte på om det har skjedd noe, men jeg er her flere ganger i løpet av en dag for å oppdatere meg Hanne Caroline Moen On Iphone 4
Jeg er her^^ Blir ikke mye mer enn å titte på om det har skjedd noe, men jeg er her flere ganger i løpet av en dag for å oppdatere meg Hanne Caroline Moen On Iphone 4