Hvem er her?

Er her jeg også ;) Men er som regel bare innom om kvelden da det er stille i huset ;) Dagene går som regel til å springe etter minsten å være kvalm, trøtt å sliten :)

Jeg er her også! Har ikke skrevet så mye før, men det er litt fordi jeg har vært så utrolig redd for de magiske 12 ukene. I tillegg er det jobb og lillemor på 1,5 år som opptar det meste av tiden, men kommer nok til å bli litt mer aktiv når jeg runder 12 uker om en uke!

*Flaxloddet* skrev:
Jeg er her, men ikke like mye som jeg var første gangen.
Jobber 100% i tillegg til at jeg er veldig dårlig, så har ikke så mye overskudd om dagen. Har en liten sønn å ta meg av også, men når han har lagt seg så hender det jeg svinger innom og leser litt :)

Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv!Også er vi mange fleregangsfødende, og vi spør kanskje ikke om like mye lengre? :)

jeg er her... men jeg har vært så utrolig dårlig no med ekstrem kvalme og lungebetennelse, hatt syk unge og mann... så dagene har bare flydd avsted... jeg var veldig aktiv sist men fødte jo 4 mnd før de andre så fikk ikke heelt den forumsølelsen og etterpå ble jeg grundig lurt av et troll så jeg er skeptisk....

Men kommer nok sterkere tilbake senere etter operasjonen og slikt... 

Er her jeg også, men litt til og fra. Merker at full jobb, studier og 3 barn krever sitt. Men er innom hver kveld, men ikke alltid jeg er så flink til å skrive noe :)

Det er nok forskjellige årsaker altså.. Etter at Babyverden la om forumet i fjor har aktiviteten sunket til under halvparten av hva det var før. Også på terminforumer. 

For min del har det tre årsaker: dette er mitt andre barn, jeg lurer ikke på så mye lenger. Jeg har også vært så VELDIG lenge på Generelt at jeg ikke er helt vant til sånn "kosemose" som gjerne er på terminforum. Pluss det siste at jeg liksom ikke vil gi meg helt hen før det er litt mer sikkert. To uker igjen til de magiske tolv. 

Back
Topp