Hvem er her?

~Blikk~

Elsker forumet
Syns det er så stille her inne, så jeg spør jeg; hvem er her inne???

Ante ikke at det var sååå stille på de nye terminforumene... Dere vet at det er lov å lage tråder om masse svada? Det trenger ikke engang handle om mager, graviditet og babyer! vil egentlig ikke lage fokus på at det er stille her, men syns det er så uvant på en måte...

Eg står vel stort sett som pålogga, men det e fordi pcen står på heile dagen nå når eg e sjukemeldt. E innom å lese og kommentere sånn dann og vann

Jeg er også her:) Har ikke så mye tid til å skrive, men prøver å lese litt hver dag. Er travele dager med dagmamma jobb + min egen jobb i tillegg.
Føler det er mange fleregangsfødende denne gang, kanskje derfor trøkket ikke er så voldsomt? De fleste har vært med på dette en eller flere ganger før? :D

Jeg er litt stille for tiden, men det kan vær fordi jeg ikke føler meg gravid for tiden.. Ingen kvalme, ingen oppblåst mage, bare veldig sliten og trøtt.

Jeg skal prøve å vær litt mer aktiv fremover. Kanskje forumet kommer til liv når de fleste har nådd uke 12, og når magene begynner å poppe ut!

jeg er også her :-) men er ikke så aktiv da jeg har verdens tregeste nett for tiden og bruker derfor mest tlf :-\ Jeg var ikke aktiv i mitt forrige forum men har bestemt meg for å prøve mer denne gangen :-) er jo så mange hyggelige jenter/damer her jo ;-)

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon  I'm here... :0) Har aldri vært på et terminforum før, så jeg har ingen ting å sammenligne med. Men tipper også at det tar seg med opp når man kommer over de magiske 12 :0) Jeg er innom her flere ganger om dagen, og kommenterer når jeg føler jeg har noe å si... Men jeg skal bli flinkere til å starte tråder :0)

Supert å se at dere er herEr så kjedelig å være sykemeldt når det ikke er liv på bvDere kan risikere at jeg bombanderer dere med usakelige tråder hvis dette fortsetter. Jeg har nemlig ikke så mye liv akkurat nå...

Er her, men har hatt en litt vrien å komplisert hverdag, og med kvalme og slikt så har det blitt litt til at jeg blir så sliten. Men er her, og kommer mer tilbake! Tro meg på det 

Er her! Har ikke vært på terminforum før, så vet ikke hvordan det bruker å være. Jeg prøver å starte tråder, men sjelden den helt enorme responsen....litt som å snakke til veggen

Jeg er her, men er så sliten og trøtt...Så på kveldstid er jeg ikke mye å ser her inne,da sover jeg :P

jeg er her også, men for meg har trøttheten kommet nå siste uken . trudde den skulle gå over når man nermet seg 11 uker, men heldivis sluttet med verste oppkast. . .

Jeg er innom et par ganger om dagen og syns også et er stille her.. har også lagt merke til at mange prøver å skrive inn tråder, men får kanskje 1-2 svar.. er liksom ikke så gøy å lage tråder da når det ikke bli noe svar.. hadde jeg følt i hvertfall..
jeg er inne både her og på september og føler det er ganske stille på begge plasser.

Frøken Muffin skrev:
Supert å se at dere er herEr så kjedelig å være sykemeldt når det ikke er liv på bvDere kan risikere at jeg bombanderer dere med usakelige tråder hvis dette fortsetter. Jeg har nemlig ikke så mye liv akkurat nå...

FYR LØS, FRØKEN  MUFFIN  hihi

**tvilling85** skrev:
Jeg er innom et par ganger om dagen og syns også et er stille her.. har også lagt merke til at mange prøver å skrive inn tråder, men får kanskje 1-2 svar.. er liksom ikke så gøy å lage tråder da når det ikke bli noe svar.. hadde jeg følt i hvertfall..
jeg er inne både her og på september og føler det er ganske stille på begge plasser.

Ja, dt har jeg også sett. Da får man ikke veldig lyst til å lage tråder heller. Blir litt spøkelsesby:P Jeg gir ikke opp enda, så dere får henge på! ;)

Babylykke81 skrev:

Frøken Muffin skrev:

Plutselig våkner dere pp en dag og ser at det bare er tråder fra meg her

Babylykke81 skrev:

Frøken Muffin skrev:

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Frøken Muffin skrev:

Hehe  Venter i spenning, hihi...

Jeg er her, men ikke like mye som jeg var første gangen.
Jobber 100% i tillegg til at jeg er veldig dårlig, så har ikke så mye overskudd om dagen. Har en liten sønn å ta meg av også, men når han har lagt seg så hender det jeg svinger innom og leser litt :)

Back
Topp