Hvem er far

• Trådstarter Trådstarter meg12345
  • Opprettet Opprettet
M

meg12345

Guest
Hei min siste mens var 6 januar blødde ca 4 dager. Har termin midten av oktober. Hadde sex med en den 10 og 11 januar. Og sex med en annen rundt 20 hvem er far da ? Men tanke på spermen kan leve opptil 5 dager. Er usikker på syklusen min da den er forskjellig veldig flaut men håper noen kan hjelpe meg litt

Blir nok den 20. Siden man har eggløsning ca 14 dager etter mensen. Og 10-11 blir jo litt tidlig i forhold til det. Selv for meg som har eggløsning tidlig. Men det beste er å ta en DNA test uansett for å være sikker. Men er ikke mange som blir gravide så tett etter mensen.

Du får ta kontakt med begge og be de begge ta blodprøve.

Han du setter opp som far kan uansett kreve DNA analyse om det er en tilfeldig partner, eller han vet det kan være andre, og han selv ikke vil skrive seg opp uten noen spørsmål. Men det er jo opp til han :) jeg ville tatt en test uansett for å være sikker :)

Han du setter opp som far kan uansett kreve DNA analyse om det er en tilfeldig partner, eller han vet det kan være andre, og han selv ikke vil skrive seg opp uten noen spørsmål. Men det er jo opp til han :) jeg ville tatt en test uansett for å være sikker :)
Tenker det er greiere/mer behagelig for deg om du oppfordrer til test enn om evt far går gjennom nav og krever det :) men så klart avhenger det jo av forholdet du har til de to :)

Mest sannsynlig han siste, men ville uansett ha tatt en DNA test når babyen er født, for å være 100% sikker.

Om du skal ta DNA test, mener jeg det er gratis via nav, men koster mye om du tar det privat

Høres ut som 20. er riktig far. Ville uansett som flere nevner fått tatt en DNAtest, da vet man helt sikkert.
Kontakt NAV i forhold til dette, så vil de kunne veilede deg videre og ordne med DNS-test.

Er enig med de over her. Den 20 er nok mest sannsynlig far.

Ikke noe å være flau over. Håpe du finner rett BF og at du får et flott svangerskap videre :)

Ikke stol på mens syklusen!!! Kan være begge to! Her gikk jeg selv på den smellen... Var med en dagen etter mens og en annen 1 uke senere... Trodde helt sikkert at det var han siste som var far, men der tok jeg feil gitt!! Ta test så fort som mulig for alle sin del! Lykke til

Du gjør lurt i å ta en test. Man kan bli gravid rundt 4 dager før eggløsning, og hvis spermen til han første levde i 5 dager, så kan det godt være han. Og eggeløsning kan være både tidligere og seinere enn 14 dager etter første mensdag, så her har du ingen garanti foruten en farskapstest.
Du klarer ikke å huske noe om hvordan utfloden din har vært? Den blir jo gjerne tykkere/mer slimete rundt eggeløsning.

20 tror eg mest på men en DNA bør tas ner barnet e fødd. Lycka till

Man kan bli gravid allerede 1 døgn etter avsluttet mens, så du må nok få tatt farskapstest.
Min sønn er resultat av eggløsning 1 døgn etter avslutta mens ;) (Men har vært ilag med samme mann i 13 år nå så visste godt kem faren var)

Er nok bare en DNA test som kan si det sikkert :)

Back
Topp