Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for januar baby 
Vi bor i Halden. Dattera mi er født to uker før termin, mens sønnen min er født to uker etter termin. Så klarer ikke å gjette på når fødselen eventuelt vil starte. Så spennende å bo i California daJeg er 34 år, gift (siden 2008) og vi har to jenter på 9 og 6 år. Termin er 11.januar, men regner med å gå over da de to første er født 13 og 11 dager på overtid. Er fra Trøndelag, bodde endel år i Oslo, men bor nå i California. Så den siste spiren blir mest sannsynlig født her og det blir jo en ny (både spennende og litt skummel) opplevelse.
Så spennende å bo i California daHvordan er tilværelsen der, i forhold til norge?
Bedre vær skjønte jeg faktiskBedre vær
Var mye som var annerledes i starten, nå er vi nok ganske så vant med alle forskjeller.
Det blir jo hverdag her også. Ungene skal på skole, gubben skal på jobb, mat skal kjøpes å forberedes, unger skal hit og dit etter skoletid og så slukner vi alle tidlig til kvelds.
Jeg er hjemmeværende, det er jo ikke sikkert vi hadde fått til i Norge. Og her er det mange andre i min situasjon så det er mange tilbud på dagtid. Det er også veldig mange fritidstilbud for barn under skolealder på dagtid siden veldig mange barn ikke går i barnehage full tid (de fleste begynner vel ikke før de er 3 år). Jobber begge foreldrene så har de nanny.

Bedre vær skjønte jeg faktisk![]()
Hvor gammel en ungen(e) dine? Hvordan taklet de å flytte?
men vi får se. Vi har tenkt oss tilbake engang, men det blir liksom vanskeligere og vanskeligere for hvert år. Vi skulle jo bare være her i 2 kanskje 3 år, i august blir det 6.. Det er noen besteforeldre som syns det er på tide at vi kommer hjem hvertfall.