Hvem er du?

drops89

Andre møte med forumet
Hadde vært hyggelig å vite litt mer om de som befinner seg her inne. Skriv litt om deg selv her [emoji2]
Jeg er 27 år, fra Sarpsborg. Dette blir mitt andre barn, har ei jente på 16 mnd fra før. Foreløpig termin er 7.januar!

Jeg er også 27 år, men fra bergen og har en gutt på 16 mnd :D har termin 5. Januar, men regner med å føde før termin sånn som sist :)

30 fra trondheim, har ei jente på 10 og en gutt på snart 2 :) Foreløpig termin er 10.januar
Er forlovet med verdens beste mann, vi holder på å planlegger bryllup for tiden! Vi gifter oss 23.06.17 og jeg gleder meg ekstremt! Er utdannet barne-og ungdomsarbeider og jobber i en barnehage med friluftsprofil :)

Last edited:
Jeg er 23 år, har et barn på 6 år, har vært gift med pappa'n hans i tre år (sammen i snart 9 år), og har prøvd på en lillebror/lillesøster i 5 år. Veien har vert lang og vond, men endelig ser det ut til å bli en lillebrøster på oss etter fryseforsøk (ivf). Vi bor i Bergen og har også en hund. Termin er 29. des, men forventer å gå overtid da jeg gikk 13 dager over termin med førstemann.

Jeg er 26 år og er fra vestfold. Dette blir vår første sammen. Har en bonussønn på 8år. Foreløpig er termin satt til 8.januar og vi gleder oss masse:joyful::joyful:

Jeg er 34 år, gift (siden 2008) og vi har to jenter på 9 og 6 år. Termin er 11.januar, men regner med å gå over da de to første er født 13 og 11 dager på overtid. Er fra Trøndelag, bodde endel år i Oslo, men bor nå i California. Så den siste spiren blir mest sannsynlig født her og det blir jo en ny (både spennende og litt skummel) opplevelse.

Jeg er 30 år, forlovet og fra Hedmark :)
Dette er vårt første barn, og vi gleder oss masse! Vi klarte det på først pp etter ppiller, noe som gjør at spesielt jeg er redd for at noe skal gå galt etter alt man leser. Men må bare prøve å tenke positivt og nyte tiden :)
Termin er foreløpig 12. Januar.

Jeg er 23,snart 24 år. Har ei datter på
Snart 3år med mannen min (to år siden,vært sammen i snart fem).
Jeg er opprinnelig fra Rogaland,men har forvillet meg til Nordland ,nærmere bestemt Narvik :-) Gleder oss til et medlem til i flokken vår <3
Termin er rundt nyttår,Hehe :p

Jeg er 29år, bor i Fredrikstad med min forlovede (7 år sammen), har en datter som blir 8år i sommer, stesønn på 11år og har nå termin 31.12 men gikk 10 dager over UL termin (18 dager over mens termin) sist, så har satt meg opp på 01.01 :happy: Krysser fingrene for januar baby :dummy1:

Jeg er 31 år og har to barn bra før. En jente på 8 år og en gutt på 6 år. Jeg er gift med ungdomskjæresten min, som jeg har vært sammen med i 15 år. :happy: Vi bor i Halden. Dattera mi er født to uker før termin, mens sønnen min er født to uker etter termin. Så klarer ikke å gjette på når fødselen eventuelt vil starte. :p Men terminen er 6 januar. :) Så er det bare å satse på at vi kommer over nyttårsrakettene i hvertfall. :p:D

Jeg er 34 år, gift (siden 2008) og vi har to jenter på 9 og 6 år. Termin er 11.januar, men regner med å gå over da de to første er født 13 og 11 dager på overtid. Er fra Trøndelag, bodde endel år i Oslo, men bor nå i California. Så den siste spiren blir mest sannsynlig født her og det blir jo en ny (både spennende og litt skummel) opplevelse.
Så spennende å bo i California da:) Hvordan er tilværelsen der, i forhold til norge?

Dame, (eller jente :p, fortsatt veldig ung til sinns), fra Vestlandets perle. Bergen. Fyller 30 år i sommer. Har en mann som er 5 år eldre enn meg. Vi er nå på vårt 11 år sammen. Vi har en jente på 4år og en gutt på 8,5år.
Foreløpig termin er 30 desember. Men siden disse barna mine alltid har hatt god tid. Så flytta jeg likegodt inn i januar med en gang ;)

Koselig å bli litt bedre kjent med dere her inne :) Jeg er 34 fra Oslo, men bor rett utenfor oslo nå. Men sier likevel at jeg er fra Oslo [emoji12] Har en jente på 4,5 og en gutt på 20 mnd. Håper spira holder hele veien denne gang. Hadde en MA mellom de barna jeg har og har hatt en SA og en MA siden vi begynte å prøve nå. Krysser fingrene for denne spira :) termin 11. Januar. Spent på om det blir desember eller januar. Om svangerskapet blir som tidligere får jeg nok ikke gå til termin.

Så spennende å bo i California da:) Hvordan er tilværelsen der, i forhold til norge?

Bedre vær :hilarious:
Var mye som var annerledes i starten, nå er vi nok ganske så vant med alle forskjeller.

Det blir jo hverdag her også. Ungene skal på skole, gubben skal på jobb, mat skal kjøpes å forberedes, unger skal hit og dit etter skoletid og så slukner vi alle tidlig til kvelds.
Jeg er hjemmeværende, det er jo ikke sikkert vi hadde fått til i Norge. Og her er det mange andre i min situasjon så det er mange tilbud på dagtid. Det er også veldig mange fritidstilbud for barn under skolealder på dagtid siden veldig mange barn ikke går i barnehage full tid (de fleste begynner vel ikke før de er 3 år). Jobber begge foreldrene så har de nanny.

Jeg er 26 bor i rett uten for Stavanger er gift og har en datter på 3( som nicket mitt sier så fikk jeg henne julaften 2013 [emoji23]) min mann er 15 år eldre enn meg. Men vi matcher verandre helt selv om det er mange år mellom [emoji7]

Bedre vær :hilarious:
Var mye som var annerledes i starten, nå er vi nok ganske så vant med alle forskjeller.

Det blir jo hverdag her også. Ungene skal på skole, gubben skal på jobb, mat skal kjøpes å forberedes, unger skal hit og dit etter skoletid og så slukner vi alle tidlig til kvelds.
Jeg er hjemmeværende, det er jo ikke sikkert vi hadde fått til i Norge. Og her er det mange andre i min situasjon så det er mange tilbud på dagtid. Det er også veldig mange fritidstilbud for barn under skolealder på dagtid siden veldig mange barn ikke går i barnehage full tid (de fleste begynner vel ikke før de er 3 år). Jobber begge foreldrene så har de nanny.
Bedre vær skjønte jeg faktisk :P :P
Hvor gammel en ungen(e) dine? Hvordan taklet de å flytte?

Hei hei
Jeg er 35, er fra Sandefjord og bor fortsatt her sammen med min kjære og vår flotte gutt født i 2011. Endelig ser det ut til at han skal få den etterlengtede lillebroren eller lillesøsteren han har mast om så lenge! Har foreløpig termin 11 jan, som vi gleder oss!!
:Heartred

Bedre vær skjønte jeg faktisk :p :p
Hvor gammel en ungen(e) dine? Hvordan taklet de å flytte?

Yngste var bare 9 mnd så hun var bare med :hilarious:
Eldste var 4 så hun hadde det litt tøffere. Men hun er heldigvis utadvendt så det gikk seg til etter at hun begynte i barnehage og lærte språket. Hun har alltid vært litt bak språklig så det var en tøff periode å måtte lære seg et språk til, pluss at hun hadde noen gode venner i Norge som hun savnet. Og så var det veldig rart for henne at bestemor og bestefar ikke lenger bodde 20 minutter unna. Hun spør faktisk om vi ikke kan flytte tilbake snart for hun vil bo nærmere familie :love7 men vi får se. Vi har tenkt oss tilbake engang, men det blir liksom vanskeligere og vanskeligere for hvert år. Vi skulle jo bare være her i 2 kanskje 3 år, i august blir det 6.. Det er noen besteforeldre som syns det er på tide at vi kommer hjem hvertfall.

Back
Topp