Linda31 Forumet er livet 7 Sep 2008 #3 ORIGINAL: LinnSB* aner ikke. skjedde det noe spennende i går? vet ikke.. jeg var på fest [8D] men på side 4 står det en tråd med deleted user [8|]
ORIGINAL: LinnSB* aner ikke. skjedde det noe spennende i går? vet ikke.. jeg var på fest [8D] men på side 4 står det en tråd med deleted user [8|]
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 7 Sep 2008 #4 Hmm, har det vært action her som jeg ikke har fått med meg[>:] Var jo så dødt her at jeg gikk å la meg..
Hmm, har det vært action her som jeg ikke har fått med meg[>:] Var jo så dødt her at jeg gikk å la meg..
siljed Elsker forumet 7 Sep 2008 #5 ORIGINAL: ~Ludviks mamma~ Hmm, har det vært action her som jeg ikke har fått med meg[>:] Var jo så dødt her at jeg gikk å la meg..
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~ Hmm, har det vært action her som jeg ikke har fått med meg[>:] Var jo så dødt her at jeg gikk å la meg..
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 7 Sep 2008 #6 Åja, det er hun ~Krissie~ eller noe sånt. Hadde det litt tøft etter at hun hadde hatt en abort stakkar[:(]
Åja, det er hun ~Krissie~ eller noe sånt. Hadde det litt tøft etter at hun hadde hatt en abort stakkar[:(]
C Choice Guest 7 Sep 2008 #7 ~Krissie~ eller hva hun het.. Hun trengte tid bort fra BV pga alt som hadde skjedd..
L LinnSB* Forumet er livet 7 Sep 2008 #8 ORIGINAL: Linda29 ORIGINAL: LinnSB* aner ikke. skjedde det noe spennende i går? vet ikke.. jeg var på fest [8D] men på side 4 står det en tråd med deleted user [8|] så det nå, men vet ikke hvem det er var på fest jeg også hehe [:D]
ORIGINAL: Linda29 ORIGINAL: LinnSB* aner ikke. skjedde det noe spennende i går? vet ikke.. jeg var på fest [8D] men på side 4 står det en tråd med deleted user [8|] så det nå, men vet ikke hvem det er var på fest jeg også hehe [:D]
Linda31 Forumet er livet 7 Sep 2008 #10 Okidoki.. Da vet vi det.. ikke at jeg vet hvem hun var da [8D]
L LinnSB* Forumet er livet 7 Sep 2008 #11 ORIGINAL: Linda29 Okidoki.. Da vet vi det.. ikke at jeg vet hvem hun var da [8D] ikke jeg heller [8D]
ORIGINAL: Linda29 Okidoki.. Da vet vi det.. ikke at jeg vet hvem hun var da [8D] ikke jeg heller [8D]
Linda31 Forumet er livet 7 Sep 2008 #12 ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: Linda29 Okidoki.. Da vet vi det.. ikke at jeg vet hvem hun var da [8D] ikke jeg heller [8D] Lagd tråd til deg [8D][:D]
ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: Linda29 Okidoki.. Da vet vi det.. ikke at jeg vet hvem hun var da [8D] ikke jeg heller [8D] Lagd tråd til deg [8D][:D]