Hvem er dere?:)

Jeg er 23 år og jobber innen resturangyrket. kommer fra telemark

Vi venter våres første barn og har termin 13.september :)

Jeg er 27 år og fra Bodø. Jobber som miljøterapeut med psykisk utviklingshemmede. Har vært sammen med samboeren min i 10 år og vi venter vårt andre barn med termin 20.9 :)

Jeg er 34 år og venter mitt andre barn 7/9
Har en jente fra før på snart 4 år.

Bor i Bergen sammen med mann,barn og hunden ozzy.

31 år, bor i Ullensaker. Jobber som lærer. Forlovet og har fra før av ei datter på 4 år. Venter en gutt i september :)

26 år gammel fra Troms. Vært samboere i 8 år. Jobber som butikkmedarbeider. Venter vårt første barn 24.september:-)

30 år fra Trondheim, bor helt sør i Oslo. Er forlovet med Store Vind, vi gifter oss neste sommer. Venter vårt første barn! Jobber som tegnspråktolk i Oslo og Akershus.
Du er mannen din på BV også? Og gratulerer med bryllup neste år og ikke minst kommende baby da :)

Du er mannen din på BV også? Og gratulerer med bryllup neste år og ikke minst kommende baby da :)

Ja, han er her! Vi er Store Vind og Lille Vind, og babyen heter Fnugg. Kjører indianernavn her inne ;) Takktakk! Er mye spennende framover :D

Ja, han er her! Vi er Store Vind og Lille Vind, og babyen heter Fnugg. Kjører indianernavn her inne ;) Takktakk! Er mye spennende framover :D
Titter bare innom pappaforumet for å se og da så jeg en som het det og tenkte at det må være din mann:D Så gøy da ;) Å lille fnugg❤️ Ja det blir det jo ;) Vi gifter oss i November i år :D ca 6 uker etter knøtteliten er født;)

Titter bare innom pappaforumet for å se og da så jeg en som het det og tenkte at det må være din mann:D Så gøy da ;) Å lille fnugg❤️ Ja det blir det jo ;) Vi gifter oss i November i år :D ca 6 uker etter knøtteliten er født;)

Wow, så spennende! Fnugg er ca 9 mnd når vi gifter oss, kan bli artig ;)

23 år, bor sammen med min kjære i nordland, vi driver gård sammen og har litt av hvert av dyr løpende rundt i hagen :) Venter vår første:)

Back
Topp