Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bor i stavanger, jobber som helsefagarbeider med pyskisk utviklingshemma ungdommer, er 27 år, samboer med verdens kjekkeste mann og venter vårt første barn 1 september.
Jeg er 27 år, bor i Oslo og er utdannet idrettspedagog, men jobber som vikar i Obos som saksbehandler
Er sammen med min kommende mann som jeg gifter meg med i November og han jobber som elektriker Vi har en datter fra før som blir 4 år i august og som skal bli storesøster til en gutt 18.september
31 år, bor i utkanten av Oslo sammen med samboer og vår lille hund. Jobbet på samme plass i ti år, og trives! Har ingen utdannelse, skole var ikke helt for meg.
Vi venter lille rundt min bursdag, er spent på når hun kommer! Termin er alt fra 31/8 til 4/9 (siste er den offisielle).
22 år, sykepleierstudent. Venter vårt første barn. Har hund og katt og bor i drømmehuset på en vakker bondegård i Nordland.
Termin er 7.september, men har hatt en del premature rier og forkortet livmorhals så sannsynligheten for at jeg går tiden ut er vel ikke så stor.
31 år, bor i Indre Østfold (jeg også ). Har en bachelor i språk med undervisningskompetanse, men jobber som kinomaskinist og ekspeditør, badebetjent og vakt på det lokale kulturhuset/kinoen . I tillegg til at jeg er tilkallingsvikar på en stor barnehage som pedagogisk medarbeider.. Bor sammen med min kjære forlovede gjennom 10 år, vi leier et nydelig hus ute på landet med våre to fantastiske unge katter. Dette er vårt første barn.
30 år fra Trondheim, bor helt sør i Oslo. Er forlovet med Store Vind, vi gifter oss neste sommer. Venter vårt første barn! Jobber som tegnspråktolk i Oslo og Akershus.
Blir 33 nå straks, venter mitt andre barn, jobber som lærer. Er opprinnelig fra Akershus, men bor utenfor Steinkjer med samboer, ei jente på 7 år og en hund på 3.
Er 26 år og venter mitt tredje gull sammen med en fantastisk god og snill mann Dette blir hans første barn, da jeg har mine to første på 4 og 6 år fra et tidligere forhold
Bor i Buskerud og er barne og ungdomsarbeider 100 % sykemeldt nå.
Lille snuppis i magen er ventet i slutten av august da hun skal komme med keisersnitt i uke 37, pga at jeg har hatt og har kompliserte svangerskap pga diabetes type 1. Fødte sju uker for tidlig sist, så blir nøye fulgt opp denne gangen og krysser alt jeg har for at jeg kommer meg til keisersnitt uken denne gangen!
Jeg er 27 år, bor i Hamar og jobber som sykepleier i hjemmesykepleien.
Har ei jente på 2 år fra før og venter jente nr. 2, 9. September Samboer er bilselger
(Skal føde på Lillehammer, da vi gjorde det sist, og det ikke er noen avdeling for dette her på Hamar).
Er 30 år, gift og venter vår første, har et pelsbarn sammen
Skal føde på Ullevål.
Bor i Oslo fram til november, har kjøpt oss rekkehus i Akershus
Jobber som IT-konsulent.
28 år neste uke, gift med mannen min, sammen har vi en sønn og venter ei datter jeg har en gutt fra ett tidligere forhold vi bor i Valdres jeg er utdanna barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage