Hvem er dere?

Jeg er 32, og har et barn fra før (sept 2014). Bor i Stavanger, gift med en herlig mann
 
Jeg er snart 29, bor i Bergen med min samboer og vi venter vårt første barn sammen :)
 
Forlovet
21 år, fyller 22 om noen måneder
Dette blir første :)
Kristiansand
 
Nettopp fylt 30 år, dette er nummer 2. Har en gutt født i 2010. Samboer fra Romerike
 
32 år (blir 33 i år) og samboer.
Dette blir mitt 4. barn, mitt 2. med samboer. I tillegg har han en sønn fra tidligere så vi vil da ha 5 tilsammen. (født 01,06,09,15,17). Minstemann er bare 6 mnd.
Bor i nord.
 
35 år, bor i Rogaland. Har ingen barn fra før, så veldig spent! Samboer i 8 år med verdens beste kjæreste!!:)
Jeg er også fra Rogaland. Termin i februar du også? Kanskje får vi til en trilletur eller to etterhvert?? Jeg er forresten 38 år, har 2 store gutter fra før.
 
38 år (39 innen jeg får denne etterlengtede attpåskatten), bor i Rogaland. Mamma til en gutt på 8 år og fostermor til en gutt på 14 år. Gift. Har også en liten, kjekk hund :)
 
Jeg er også fra Rogaland. Termin i februar du også? Kanskje får vi til en trilletur eller to etterhvert?? Jeg er forresten 38 år, har 2 store gutter fra før.
Så kjekt!! Ja, termin i midten av februar!! Spennende tid fremover!! Trilleturer høres nydelig ut!!:)
 
Vet ikke hvilken terminforum jeg hører til, men jeg har en sønn på 16 mnd og samboer fra Bergen
 
Back
Topp