Hvem er dere?

marutt

Glad i forumet
Det har sikkert vært no sånn før, men da har jeg ikke vært helt med... ;p

Jeg er ihvertfall mamman til Oscar, født 26.okt. Jeg er akkurat fylt 27, har samboer og bor i Oslo. Flytter hjem til Hedmarken til sommern, nærmere familien ;) Er sykepleierstudent og hjelpepleier.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 22 år, og bor sammen med min samboer på strømmen. Sammen har vi en datter på 4mnd:)
 
Jeg er 22, bor sammen med samboer av 2 år og sammen har vi Leon som er 3 måneder. Vi bor i Tvedestrand.
 
Ja, det er vel vi tre og griseknoen som er her inne :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er nettopp blitt 29 år (for første gang). Bor sammen med mannen min og vår datter på 3 mnd. Har også en hannkatt på snart 3 år. Jeg jobber som førskolelærer i barnehage.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jeg er 22, har samboer, sønnen vår er nå 3 mnd, og vi bor i Årnes.
Jeg har endelig funnet ut av hva jeg skal bli, og neste år starter jeg utdannelsen min! :D Fysio- og rehabiliteringsterapeut på hund :)
 
22 er visst et populært tall her inne ;)
MiloLilo: så deilig å ha funnet ut hva du vil bli. Lykke til med studier :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hvor bor du griseknoen? :)

virker som vi er ganske spredd utover østlandet her...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 26, mor til ei jente som kom 17.oktober 2012. Bor i Ringsaker med samboer.
 
Jeg er 25 år, har en gutt på snart 3 år og ei lita jente på 5 mnd =) har samboer ,vært sammen i 10 år og bor i eidskog kommune =) i hedmark fylke =)
 
Jeg er 26 år, og mammaen til Samuel født 26/10-12. Jeg er førskolelærer, og jobber normalt i barnehage. Vi bor i Bergen sammen med min mann, pappaen til Samuel.
 
Eg er 26 år, sambuar og 3 barn. Eldste gutten min har også 26 oktober født i 06, jenta mi er mai 09 og lisjeklomen er 2 oktober. Bur i Sogn og fjordane :)
 
Koselig at vi har blitt flere her inne igjen:)
 
Heihei! Hadde heilt gløymt bv eg!! Lov å prestentere seg, sjøl om ein har våre vekne lenge?? ;-) isofall...

Hei! Eg e ai "dama" på 22 år, er mamma til to gutar (april11&oktober12). Kjøpt hus ilag med sambuaren min, og har endt opp i sogn og fjordane:) tenkte å kanskje slå av ein prat her inne innimellom, sia eg endeleg fann bv-appen;-)
 
Velkommen ;) Hugsa at du var her tidligare, ikkje so mangen fra sogn & fjordane her ;)
 
Back
Topp