Hvem er dere?

lykke-wolf

Flørter med forumet
Har klart å pelle meg inn her nå og jeg aner ikke hvem dere er nå. Regner med dere ser hvem jeg er ut i fra nicket mitt.

Ser det både ut i fra nick og bilde av blidfisen din. ;) Du ser kanskje hvem jeg er ut i fra nick og bilde også. Regner med de færreste ønsker å skrive fult navn her inne da det kan sees av alle. ;)

Du får snoke litt og sjekke dokumentlista;)

<3 lillevirre

Jeg ble medlem i Mars i fjor, men var ikke noe aktiv da, var så mye som pågikk. Men blitt aktiv nå den siste måneden. :)

aaa...ja det finnes ja. menne...om vi lager en sånn lukket gruppe da som bare vi kan se? interesse for det? så kan de som bare vil være der de er være der og vi som vil være begge steder være her og der :bootyshake

Jeiggjerne ha en lukket gruppe her inne også. ;) Kanskje Sorciere kan fikse det med moderatorene her inne? Hva skal vi kalle den gruppa da?

Eg er lite oppfinsom, men kanskje dåke har noke forslag?
Eg regner med du skjønner på skrivemåten kven eg er ;) Er ikkje så mange som skriver nynorsk ;)

hehe..VIP er vel kanskje et hint. kan høre med moddis. navn? hm... kom med forslag. loco mamas eller noe

Hva med augustbabes? :-P

det går. men skal vi høre da?

Ja, det gjør vi. Kan ikke du sende pm til moderator Jane. Sorciere_ ?

Satser på at navnet mitt er sånn høvelig gjenkjennelig ;)

Er det laget lukket gruppe her inne?

Har klart å pelle meg inn her nå og jeg aner ikke hvem dere er nå. Regner med dere ser hvem jeg er ut i fra nicket mitt.

Men det er jo flere her som ikke er fra FB-gruppa, regner jeg med? :)

Får ikke lagt inn bilde jeg... Er på appen

Mamma til Maria 2010 og Julie 2012

Regner med at jeg er gjennkjennelig? Får ikke skiftet navn på bv. Planen var at emilie skulle få navnet leah men det godtok ikke mannen :p

Back
Topp