Hvem er dere sammen med på julaften?

I år inviterer vi mine foreldre og bror og hans mor og besteforeldre til oss. Så får de som vil komme. Blir sånn heretter!

Har vært hos svigers de siste årene, men dette året blir vi hjemme på julaften :-) så reiser vi dit 1. juledag, er ca. 3 timer å kjøre dit.

Vi er hos min far og bror det ene året og søsteren til min mann det andre året, men i år er vi ikke helt sikkre pga terminen ligger så tett inntil og de pleier være hos bor så veldig langt vekk fra sivilisasjonen.

Skal feires på sykehjemmet :) det skal bli koseligt. Men gruer meg littt, aldri jobbet på julekvelden før. Kjedelig å ikke få feiret med familien

Annen hvert år med hans og min familie :)pappa, farmor og farfar når det er min side, og svigerforeldre, søsken, nieser og nevøer, mormor og en tante når det er han sin side ;)

Vi har stort sett feiret hos svigers, bortsett fra i forfjor når vi var alene.
I år og fremover vil vi alltid feire hos oss, med all sannsynlighet alene. Bortsett fra i år siden min mor kommer langveisfra og skal være hos oss hele jula. :)

Vi veksler annen hvert år på å være med min familie og mannens familie.

Vi pleier å ha annet hvert år med min og hans familie. I år er det første året vi eier hus selv og har barn, så blir feiring hos oss med både hans og min familie.

Har alltid feiret jul hjemme hos mamma og samboeren, jeg er enebarn så den første jula med min kjære ble han med dit først på middag og gaver, og så dro vi å besøkte hans familie senere på kvelden og overnattet der :) I år har vi en liten baby så da blir vi bare hjemme hos mamma siden de bor bare 10min unna å gå, så vi kan trille hjem om været tilater det ;)

Mamma, pappa, lillebror, storesøster med mann og barn, bestemor og bestefar. Tante, onkel og søskenbarn annethvert år, men de siste årene har de feiret med oss.

I år skal kjæresten/samboeren min være med for første gang :)

Etter 3 år med familien til mannen (mor, bror, onkler, tanter og søskenbarn) skal vi i år være sammen med min mamma og besteforeldre. Bonusbarnet skal til mamman sin :(
Ikke alltid så lett å være med min familie siden de bor på andre siden av landet, og jeg har en jobb hvor man jobber uavhengig av dag.

Første julen sammen, har innvitert våre foreldre og min bror. Neste år blir det nok hos hans foreldre med hans bror m/familie.

I år skal vi til broren til mannen, svigerinnen min og våre to nevøer. I fjor var vi hos mine foreldre, neste år blir det sikkert hos hans foreldre :P

Mamma, pappa, bror, søster + samboer og nevø, tante, onkel + to kusiner og bestemor er vel den vanligste kombinasjonen, men varierer litt.. Og i år for første gang med min kjære også :Heartred

Min familie i år som i fjor.

Vi har ikke barn enda, så vi er hos hver vår familie på julaften. Ellers i førjula/romjula er vi sammen på diverse selskap :)

Nå prøver vi å få barn, og har gifteplaner, så dette er nok siste jula det blir sånn! ;)

Back
Topp