Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
før om årene annethvert år mine og hans foreldre, etterhvert hans mor og søsken de årene vi var der ettersom faren flyttet hjemmefra, men da tok vi første eller andre juledag hos ham da.
I år er tredje året vi er hjemme hos oss selv, et år med mine foreldre her, et år bare oss fire, og trolig det i år også
Frem til nå har vi gjort det slik at vi er hos hans foreldre på dagtid, og så reiser jeg til mine på kvelden. Det kommer vi til å gjør i år også, men til neste år er hun over to år og vil skjønne litt mer. Vi finner ikke noen løsning som vi liker for begge har litt liten familie og vil feire med sine, og å slå det sammen er ikke akkurat en god løsning
Det hsr variert litt de siste årene, jeg har jobba eller hvert alene de årene frøkna har hvert hos faren. I fjor spiste jeg hos mormor og bestefar, det ble nok mormor sin siste jul så kjenner at det var helt greit. Jeg har pleid å dra pappa med på julefeiring når jeg har hatt frøkna, han vil egentlig ikke og jeg vet ikke om jeg orker å fortsette å tvinge han. Men ellers blir det bare meg og ungene det ene året å meg og lillebror det andre året...
Her varierer det! Har offisielt avslutta juleturnusen (annenhvert år hos hver sin side), pga vi fant ut at vi heller vil feire med dem vi vil de forskjellige årene. I år skal vi være alene, bare meg, sambo og vesla. Etter alles ønske. Aldri skjedd før, pleier alltid å være rundt 20 stk. Så gleder oss stort!
Her varierer det, min eldste er hos oss annenhver år, dette er yngstes andre jul og min og mannens tredje sammen.
Vet vi ikke reiser noe sted fordi vi skal i dåp her vi bor første juledag, men egentlig skulle vi sikkert snart ha vært hos svigers ti timer unna da vi har feiret to (snart tre) år på rad med mine som bor rett i nærheten dog synes jeg svigers kan komme hit så ikke vi må reise over fjellet med to barn og hund, såååå joda...
Vi er til pappa en tur på lille julaften, svigers på julaften og mamma første juledag Når hytta er ferdig kommer vi til og feire der og de som vil får komme dit
Vi pleier å reise enten til et vennepar hvor det er fult hus, eller til svigerbror, madammen og barna, eller så er vi hos oss med huset tilsvarende fult. Med termin såppass tett opptil jul blir vi nok hjemme i år, gitt, med hele svigerfamilien, min bror og hans kjæreste, min mor og enda noen til på besøk. Alle er så husvarme så jeg slipper å gjøre noe selv, og akkurat i år er det helt greit. Regner med å ha litt blandede følelser i jula, første jula med liten gutt i hus men også første jula uten min far, da er det ekstra godt å ha alle sammen her til å støtte opp samtidig som vi er hjemme og jeg har muligheten til å trekke meg litt tilbake om det trengs
Vi skal i teorien bytte på å feire jul med min og hans familie annen hvert år. Familien hans bor i utlandet og selvom det er hans families år i år, blir vi i Norge og feirer med min familie (jeg vil være høygravid på dette tidspunktet
På lille juleaften kommer mamma og hennes familie til oss.
På juleaften er vi med mamma og hele hennes familie
På første juledag er vi med pappa og hele hans familie