Hvem er den første du skal fortelle om graviditeten til?

Nå vet jo to kollegaer det siden vi har vært igjennom prøverør, men nestemann som får vite det er han som skal bli storebror :) Gleder meg så sykt til å se reaksjonen! Han har ventet på dette i flere år :D
 
Gleder meg egentlig veldig til å se svigermors reaksjon også. Selv om jeg ikke tror det kanskje blir positivt det hun klarer å få sagt :p :p
 
Storesøstera til lille spiren. :love7
Og så svigermor. Hun kommer til å bli fra seg:Heartred Og bestevenninna mi! Iih, gleder meg så fælt! Alt er så lenge til!:happy090
 
Jeg fortalte det med én gang til mine tre bestevenniner pluss en veldig god venninne som også nettopp har blitt gravid. Vi har gitt hverandre prøvetips og vært på symptomjakt sammen :p
Så fortalte jeg det til enda en veldig nær venninne. Og såååå klarte jeg å sende det på snap til feil person sånn at tre i familien til mannen fikk vite det [emoji85] nå blir neste til å vite det min bror og mamma på bursdagen hennes på mandag og pappa på bursdagen hans noen dager etter og resten av mannens familie i bursdagen til svigermor før 17. Mai! Såååå det blir travelt fremover :p
 
Back
Topp