Hvem er de 2 siste..

Hege og Dennis

Forumet er livet
her inne som er gravide?!Noen som tuller eller er det noen som bærer på en hemmlighet!??!
Vet vet jo at det er LilleMag,Linni Puse Gal og LilleRosin!!!

Er så UTROLIG glag på deres vegne!!!!

Ja, må si jeg ble utrolig nysgjerrig her nå!!! Utrolig glad på alles vegne i allefall!! Skal bli moro å følge alle fremover!!! [:)] Gleder meg til det bli min tur igjen.. men vil vente litt.. og helst ha av de siste kiloene før vi starter på'n igjen.. [;)] 

Sitter her og vrir hode og nicka om det er noen vi har over sett....
Ikke nysgjerrig i det hele tatt nei!!!!

Tenkte litt på FANITULLA men det er jo en stund siden hu har vært her!!!
For hu snakket om at de prøvde her for noen mnd siden!!!!

Fanitulla var i allefall gravid, da.. Men håper kjempemasse de har fått en ny spire!!!!! Hvem kan dem være? Og hvorfor blir jeg så utrolig nysgjerrig??? [:D]

ORIGINAL: barehege

Fanitulla var i allefall gravid, da.. Men håper kjempemasse de har fått en ny spire!!!!! Hvem kan dem være? Og hvorfor blir jeg så utrolig nysgjerrig??? [:D]

Ja si det..Hvorfor blir vi så utrolg nysgjerrig?!?!Syntes det er så koselig at folk jeg "kjenner" venter barn...

Så håper de står fram snart og ikke har lurt oss!!!

Kanskje Idamor????[:)] og... Maybs[;)]

Hmmm..det er jo mulig..nei nå grubler jeg fælt her!!![:D]

Det kan jo være noen som har forvillet seg innpå feil forum da..[8|] Hender jo det.. Eller kanskje? Nei...[:-]

hehe.. Ganske bra med 2 supernysgjerrige Hege'er.. [:D]

hehe:)Godt jeg ikke er alene om det!!Får skylde på at det må være navnet!!!Hehe:)

hmmmm.. Idamor sier ho har vært på fylletur..[&:] Da kan det vel ikke være ho lell, da..[8D]

Hmmm?!?!?Hvem kan det være da?!?!

Hvor ser dere at folk er gravide?? 

på en sånn stemmetråd...
prøver å bli gravid heter tråden....

Aha

sikkert noen som har forvilla seg innpå tråden vår, eller noen som tuller

hehehehe.. Nei, og nå trur jeg det står at 6 stk er gravide!!!!!!!!!! [8|]

Får nå ble jeg IKKE nysgjerrig!!!!!!

Kanskje Idamor????[:)] og... Maybs[;)]

HÆ..... EJ.....[:-][:-][:-] he VELDIG lyst på fleire ja.... men ekje enda som ej veit om iallefall[:D][:D][:D][:D][8D]
Men e babysjuk heile tida.... [:)][:)] men planen e å vente nokre år før eventuelt fjerde mann kjøme..[;)]

Back
Topp