Hvem er Addison?

helen79

Forumet er livet
Ja, i Grey`s?

ekskona til derek....[>:]

Jeg vet jeg vet [;)] (altså hvorfor han ikke fridde)

Er forresten spent på hvordan de skal gjøre det nå med Greys på tv, fordi de har blandet litt i greys og private practice, så om de bare sender greys-episodene så går dere glipp av ting som skjer.

Å herregud.
Lenge leve intrigene, eller hva ?

ORIGINAL: toneany

Er forresten spent på hvordan de skal gjøre det nå med Greys på tv, fordi de har blandet litt i greys og private practice, så om de bare sender greys-episodene så går dere glipp av ting som skjer.

de skal nok sende private practice også, tror dere ikke? det bør jo være sesongpremiere der snart nå?!

Seriøst???

Må man følge med på den og for å skjønne det liksom, djeez, sier noe jeg...:-p

ORIGINAL: skravla

de skal nok sende private practice også, tror dere ikke? det bør jo være sesongpremiere der snart nå?!

Aner ikke, men de skal sikkert sende det. Blir uansett knotete, fordi de samme sakene går over flere epsoder, litt i greys og litt i pivate practice.
Fattet ikke hva som foregikk, for jeg hadde sluttet å følge med på p.p. da.

Hehe, og la dere nyskjerrige jenter ødelegge neste tirsdag?
Det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre [;)]

Herrefred [:D] 

Ok, here goes:
Broren til Addison har mark hjernen og må opereres av en hjernegud, derfor frir han ikke. Det var ikke mer spennende enn som så. [8D]

Ååååå.. PM please???

Har sett alle grys episodene, men ikke PP.. Skulle tenkt lenger og sett de også!! *dunke hodet i veggen*

ORIGINAL: Thunderella

Ååååå.. PM please???

Har sett alle grys episodene, men ikke PP.. Skulle tenkt lenger og sett de også!! *dunke hodet i veggen*

Grunnen til at han ikke frir får du jo vite i greys da.
Men altså, du trenger bare å se episode 16 (er jeg temmelig sikker på at det var) av sesong 3 for å få vite hva som skjer i greys da. Jeg har en kopi av den i greysmappa, plassert på rikti sted i lista [8D]

Toneany:

Har ikke det blitt vist på private praksis?
Syns å huske noe i den dur...

ORIGINAL: helen79

Seriøst???

Njai, synes heller det går andre veien, at når de blander sånn, så må man nesten ha sett Greys for å skjønne PP, men ikke andre veien.

ORIGINAL: StinkiStini

Toneany:

Ikke akkorat hvorfor han ikke frir, men deler av en sak derek arbeider med og hva som skjer med broren til addison viser de i private practice. Så da jeg så på greys fattet jeg ikke hva som skjedde, tok en stund før jeg skjønte at det manglet noe.

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: helen79

Seriøst???

Njai, synes heller det går andre veien, at når de blander sånn, så må man nesten ha sett Greys for å skjønne PP, men ikke andre veien.

Jeg tror kanskje de gjorde det sånn for å få flere seere til PP. [8|]

Toneany:

Ikke akkorat hvorfor han ikke frir, men deler av en sak derek arbeider med og hva som skjer med broren til addison viser de i private practice. Så da jeg så på greys fattet jeg ikke hva som skjedde, tok en stund før jeg skjønte at det manglet noe.

Nei men de har vist at han kommer dit for å hjelpe med broren til Addison.
Men vi får nok ikke vite mer om det i Greys, kanskje bare at han reiser.
( Jeg har ikke sett annet enn på tv noen av seriene ).

Toneany:

Nei men de har vist at han kommer dit for å hjelpe med broren til Addison.
Men vi får nok ikke vite mer om det i Greys, kanskje bare at han reiser.
( Jeg har ikke sett annet enn på tv noen av seriene ).

Men han reiser ikke dit, de kommer jo til seattle. Så er det først en episode der de er der, i Greys. Det som skjer så etter det kommer i PP, men de er fremdeles på sykehuset i seattle. det som skjer etter det igjen er i Greys, og det er flere saker som går over alle tre episodene, og dermed er med i begge seriene.

Back
Topp