Hvem dpo testet du positiv?

Babysjuk2000

Flørter med forumet
Hvem dpo fikk du positiv test? Testet du noe før? Hvem pp? :)

Er 11 dpo idag og negativ med clearblue sin tidlig digital, mister fort håpet så håper på solskinnshistorier..

Ble gravid i mars , testet positiv CD 33 (aner ikke dpo) Har vanligvis 24-27 dager sykluser)
Hadde en mistanke pgr vag kvalme så testa CD 27 den var negativ . Men mener å huske jeg skimta en ultrasvak strek , men ikke nok til å drøfte det mer. MA uke 8+1 :sad010

Har tre barn fra før som ikke har hvert super planlagt , men blitt oppdaget sent . Fra 6 uker så har ikke hatt symptomer før det så ikke testa da heller. Har også hatt litt blødninger og trodd det var lite mens .

Er dpo 12 CD 29 nå og ingen mens , men negativ test :(

Ble gravid i mars , testet positiv CD 33 (aner ikke dpo) Har vanligvis 24-27 dager sykluser)
Hadde en mistanke pgr vag kvalme så testa CD 27 den var negativ . Men mener å huske jeg skimta en ultrasvak strek , men ikke nok til å drøfte det mer. MA uke 8+1 :sad010

Har tre barn fra før som ikke har hvert super planlagt , men blitt oppdaget sent . Fra 6 uker så har ikke hatt symptomer før det så ikke testa da heller. Har også hatt litt blødninger og trodd det var lite mens .

Er dpo 12 CD 29 nå og ingen mens , men negativ test :(
Trist at du mistet :crybaby2
Håpe på klaff hos oss begge denne måned

Dpo 9 eller 10. Såvidt synlig strekk. Fikk 1-2 uker på digital test.

Av 6 graviditeter, 4 barn; Dpo 7 supersvak strek 2 ganger - og så mer og mer, Dpo 8 med 1,dpo 9 med to, 11 med 1. Men digital har jeg ikke tatt før minst 11 dpo.

Fikk svaak 11 dpo (sånn at jeg måtte lyse med mobilen og redigere lyset på bildet for å skimte strek), «tydelig» strek 12 dpo, og enda tydeligere kveld dpo. Jeg har alltid testet sterkere på kveld enn morgenurin.

Tydelig positiv 11 dpo (slo ut på CB monitor som er 50 mlu). Testet ikke før 11 dpo

Syntes jeg så "noe" 8 dpo, men fikk svak strek 9 dpo :happy:

8dpo;
20230609_204329.jpg
9dpo;
Snapchat-1811854959.jpg

Fikk tydelig strek på tidligtest 7DPO. Testet med tidligtest 6DPO da var testen helt blank. PP2. 1-2 på CB digital 8DPO. Det er viktig å huske på at hastigheten til hCG-stigningen er individuelt og påvirker derfor også testene på ulike tidspunkt. Jeg fikk f.eks. positiv test før andre som nå har termin før meg, til gjengjeld så kan det være at jeg føder før, men kanskje jeg også ender opp med å føde etter andre som fikk positivte tester etter meg :)

Jeg fikk også tydelig positiv 7 dpo :) først veldig svak på morningen, så tydelige rosa streker på formiddag og på ettermiddag.

Back
Topp