Hvem blir den første?

Min bestevenninne som også er min svigerinne :Heartpink Men vil gjerne vente til etter tul, så krysser jeg fingrene for at hun ikke merker noe før det :hilarious:

Tre gode venninner vet det og søsteren min. Men samboer vil holde det hemmelig inntil videre.. så får bare prøve å respektere det. Selv om jeg bare vil rope det ut!:cool:

Vi skulle egentlig vente med å si noe til noen, men med den formen her er jo det helt umulig.
Mormoren min skjønte det jo med en gang. På jobb gikk jeg nesten i bakken og måtte fortelle det til to kollegaer og sjefen min.

Spent på hvor lenge vi klarer å holde det skjult for resten av familien. Har ikke sett mamma noe særlig siden positiv test, men ganske sikker på at hun og skjønner hva som er på gang rimelig fort:dead:

Kanskje en venninne som ble gravid for et par mnd siden, ellers kommer det nok litt ann på hvem vi treffer først etter uke 8-12 en gang, ønsker å si det til de nærmeste når vi treffes og ikke over telefon :)

Vi har bestemt oss for å si det til mamma og stefaren min i helga. Kjenner at jeg trenger å ha mamma å snakke med om dette, og vi snakker vanligvis veldig mye sammen så det blir umulig å holde det skjult. Tenker også at det er greit at hun vet det hvis det skulle gå galt også, man trenger jo støtte oppi det også. Men resten tror jeg vi venter litt til med:) Gleder meg ubeskrivelig til å dele det med de, de aner virkelig ingenting så de kommer til å få litt av et sjokk :p

Så morsomt å se hvordan dere skal fortelle det!
Vi har et ønske om å holde deg hemmelig så lenge som mulig, da helst så nærme jul som mulig også:love2

Har noen tanker om hvordan vi ønsker å fortelle det. Har ingen barn fra før, så vurderer å kjøpe en smekke hvor det står «storesøster» på og sette på bikkja :laughing002
Eventuelt kjøpe kopper hvor det står «bestemor/bestefar - mormor-morfar» osvxsmile9

Kommer til å fortelle min nærmeste venninne når hun kommer på besøk langveis ifra til helgen :joyful:

Har alt sagt det til min mamma og pappa, men siden det kun er to mnd siden vi mistet, så venter både vi og dem med å slippe jubelen løs. Men de ble veldig glade, da :D

Min mor "så det på meg" og en venninne avslørte meg via noe jeg hadde likt på insta :p ellers har min samboer og jeg sagt det til brødrene våre.

Sååå vanskelig å holde det skjult. Føles ut som en evighet til uke 12!! Mulig vi sier det til foreldrene hans og min far etter TUL i uke 8..

Jeg sa det til min søster og mor i helgen litt tilfeldig. Min søster bladde i et blad med strikkeoppskrifter og hadde så lyst å strikke noe, og viste noe babystrikk hun syns var så fint. Så det glapp ut av meg at jeg vil bestille en slik til mai:playful: både hun og mamma ble veldig overrasket og glade. har også fortalt til nærmeste venninner. Klarer ikke holde det hemmelig for alle.
vi skal ha familieselskap for 3 åringen i helgen så får se om jeg sier noe til alle da eller om jeg venter.

Vi skal holde det hemmelig til vi har vært på tul :) Så forteller vi det nok til svigers først, og moren min.

Har fortalt det til tre venninner som visste at vi begynte å prøve. Men første som får den store overraskelsen blir mamma og da kommer vi på besøk med guttungen i "storebror" genser så ser vi hvor fort hun ser det. Hun pleier å kommentere på hva han har på klærene så tenker det går rimelig fort:hilarious:

Back
Topp