Hvem betalte lappen?

Tok ikke lappen før jeg var 25 år, og da betalte jeg det selv. Hadde fast jobb da :)

Jeg betalte ca 8000, så fikk jeg resten av besteforeldrene mine :P ble vel ca 15000 jeg fikk av dem. Hadde ikke fått lappen uten den sponsingen :D

Mamma sponset lappen om vi ikke begynte å røyke :)

Betalte hele selv :)

Farmor og farfar ♡

Den var det min kjære min som betalte. Et par mnd før jeg fylte 18 år meldte han meg på intensivkurs slik at jeg kunne ta lappen til 18-årsdagen. :angelic:

Tenk at jeg husker ikke....! :o
Jeg hadde nok litt spart opp, men tror å mamma og pappa hjalp meg litt. Mulig jag hadde noe fonder fra jeg var baby som vi løste inn :P men var 2002 og vi fikk spesialpris pga at pappas jobb leverte bilene som kjøreskolen brukt, så det ble ikke så uhyggelig dyrt ;)

Mine foreldre hadde satt av penger fra bla. barnetrygd til en konto jeg fikk når jeg var 18. Det meste derfra gikk til lappen, men det var ikke nok så jeg jobba og tjente resten selv. Det ble en stund jobbe en helg- ha en kjøretime prinisippet. Tok lappen når jeg var 18 og enda bodde hjemme.

Mamma :p

Betalte traffikaltgrunnkurs sjø når jeg var 17. Også har gubben min hjulpet meg med resten. Er ikke ferdig enda pga den jævla teorien :( hater skriftlige oppgaver.

Jeg

Betalt alt selv.
Selv om jeg fikk høre når jeg var liten at om jeg ikke røykte eller drakk så skulle jeg få hjelp... Skjedde ikke :-P
Har holdt på lenge for har måtte ta pause pga dårlig råd som alenemor...
Kjenner jeg misunner alle som har fått hjelp for det er dyyyrt!

Jeg betalte selv :)

Fra konfirmasjonspengene mine. Betalte 18500 for kjøretimer og selve oppkjøringen.
... fikk bil gratis da. :)

Tror mamma og pappa betalte lappen min, var i alle fall meningen de skulle det, men godt mulig jeg selv, gubben og/eller mormor betalte noe

Back
Topp