Hvem betalte lappen?

Betalte selv

Mamma og pappa spanderte, men det var i old-tiden så helt andre priser enn nå. Og også færre obligatoriske ting.

Pappa har betalt for alle tre ungene. Nesten. Jeg betalte et par timer selv, fordi jeg tjente penger og ikke gadd mase på pappa. :)

Mamma og pappa betalte bilappen vår og den første bilen vi fikk når vi klarte den.

Delte vær regning i to jeg/min mann, og mine foreldre tok halve vær :D
Jeg tok den ikke før jeg følte meg klar når jeg var 21/22 år. Tok mopedlappen og kjørte moped i flere år. Men så mente Mor at det var på tide jeg tok lappen, og råttet seg sammen med min daværende ektemann og sa meld henne opp til lappen så tar vi halve utgiften. Noe jeg er EVIG takknemlig for. Sto på første forsøk på alt, men hadde utsatt og utsatt og begynne på den da jeg fryktet jeg ikke ville klare det sliter med og lære ting jeg leser.

Hadde avtale med mamma og pappa.hvis jeg ikke røykte før jeg var 18;skulle jeg få lappen. var en skikkelig motivasjon for meg til å holde meg unna når jeg var 16 skal e si:cool:

Søstra mi fnyser av slike avtaler fordi hun mener nesten alle tenåringer røyker eller snuser i smug likevel. ;)

Fikk den i 18-års gave av mine foreldre :)

Back
Topp