Hvem betaler mest?

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: *Schmoopy*

Han/gubben iom at han tjener mer... nå har vi delt økonomi da, så her er det ikke noe som heter mine og dine penger, det er våres.

felles økonomi mener du[;)][:D]

han bet så og si alt siden jeg nesten ikke tjener noe i mnd nå når jeg er hjemme. blir bedre når jeg begynner å jobbe, men han kommer nok fremdeles til å bet mer enn meg siden han tjener mer[;)]

ORIGINAL: Karla

siden jeg er student sier det seg kanskje selv at det er han![:)]

Signerer [:)]

Vi fordeler stort sett likt... [;)] 

Eg betaler stort sett all mat, så derfor tar han noen rekninger ekstra f.eks..
Tenker egentlig ikkje så mye over det, for det hele går nokså automatisk hos oss.. [;)]

Han/gubben iom at han tjener mer... nå har vi delt økonomi da, så her er det ikke noe som heter mine og dine penger, det er våres.

Gubben sia han tjener mest. Men har delt økonomi[:)]

Jeg.. Er alene.. [:)]

Vi betaler etter evne - og selv om han tjener mest og betaler mest så er vi jo sammen om å holde hus og hjem, så føler jo at jeg bidrar med mye selv om det ikke er i penger[;)]

Svarte begge, men er vel egentlig han, siden han får mest penger.
Men alle pengene kommer inn på min konto som jeg styrer og betaler regninger fra.
Så vil ha 'kred' jeg og[8D]

Signerer denne

Samme her, noe annet hadde vært uaktuelt.

Vi har fellesøkonomi.

Han tjener mest, ergo betaler han mest.

Men vi legger ikke noe i en pott da..

Hans lønn går inn på en konto, derifra betaler vi alle regninger

Min konto lever vi av. Har 2 kort på min konto

Er nok meg - betaler billån, husleia (er bare på 500 kr så ikke noe ille i det), alle regninger som kommer på "fellesen" (strøm osv) og av og til mat når vi handler samtidig.

Men blir en liten endring nå da, for min lønning blir jo borte før jeg får den slik at det nå blir litt bedre fordeling.[:)]

Betalar ganske likt eigentleg..

Han.

Jeg er student, så er liksom ikke så mye jeg har i inntekt..

Back
Topp