Hvem ber dere til middag, kaffe, kaker osv i bryllup?

Laguna

Glad i forumet
Jeg lurer litt på dette, hvordan folk gjør det. Man skal jo ha middag, kaffe, kaker, og fest. Slik jeg har skjønt det deler mange dette opp? Så hvem ber dere til hva, og hvordan gjør dere det hele?[:)]

det har jeg også lurt på..
håper på mange svar ;) hehe

Vi har invitert alle til middagen. Familie og venner.
Fikk tips om at d e med middagen ting skjer og d e jo vennene man sitter og mimrer med i ettertid så da bestemte vi oss for å ha de til middagen også.
Dette tipset fikk vi fra de som angret på at de ikke inviterte venner til middagen[;)]

Vi har bedt familie og de helt nærmeste vennene til middag. Venner og noen kollegaer til kaffe og kaker...[:)]

Vi ba hele familien til alt og venner til alt! [;)][:)] så begrenset vi heller hvor mange vi ba! [:)]

Tenkte å invitere fam og forlovere til middag, det blir 45 stk
Venner og kollegaer til kaffen kl 19.  43 stk der å.
Om vi skal ha med søskenbarn blir det 33 stk til,å de burde være med på middagen.. Uff d er ikke lett..

til middag ber vi nærmeste familie og forlovere (bare det 45 stk)
ber tanter,onkler,noen søskenbarn og venner til kake og fest. blir ca 70-75 til sammen da

Vi ba alle til alt fordi vi hadde det et stykke unna hvor vi egentlig bor. Noen jeg kjenner hadde familie og noen nære venner til middag og så inviterte de alle vennene de ville til kaffe og kaker. [:)]

Jeg må innrømme at jeg kunne tenkt meg å invitere alle til alt... meeen siden både jeg og forloveden har stoore familier, vi hadde vel blitt over 200 stk og i tillegg ønsker vi venner... derfor måtte vi egentlig velge den andre løsningen.. nærmeste familien og tanter og onkler og noen få nære venner.. og søskenbarn med partner og hel flokk med venner til kaffen...

Vi har bedt nærmeste familie + vennene våre til middag.
Til kaffe og fest har vi invitert de av søskenbarna mine som jeg kanskje ikke har hatt all verdens kontakt med de siste årene, men som jeg gjerne vil ta meg en fest sammen med. [:)]
(Vil tro at mange av dem syns det er helt greit å slippe unna et langt bordsett med mye snakk om personer de faktisk ikke kjenner så godt, og heller få delta på festen. De kommer nå alle mann så!)

Vi ba alle våre gjester til middagen, og angrer ikke på det. Følte at det ble mindre stress, og så slapp vi å ha dårlig samvittighet for at noen ble bedt til middag og andre "bare" til kaffe.

vi ber alle til alt. Bestemte oss for å ha tapas/buffet nettopp for å ha råd til å invitere alle... inviterte 80 pers i tillegg til oss selv, har hørt fra alle unntatt 2 og det ser ut som vi blir ca 75 personer totalt:)

Men nå skal vi ha en enkel dommervielse (kompis som er dommerfullmektig[;)] i en park rett ved festlokalet da, så det setter liksom en litt mer uformell stemning for dagen. Svigerforeldrene mente vi bare skulle stikke på tinghuset og få det overstått, men vi ville gjøre det litt mer spesielt[:D]

Vi hadde et ganske "lite bryllup" da vi begge studerte før det året vi giftet oss. Vi fikk ha bryllupet der mora hans jobbet, på et nydelig leirsted, men ikke så veldig stort lokale.

Vi valgte kun å ha familie (inntil tanter og onkler, ikke søskenbarn), forlovere og en venn hver utenom, de vennene vi var mest i kontakt med, til middagen. Til kaffe etterpå inviterte vi resten av våre venner og vennepar. Vi var vel rundt 40 til middagen og ca. 60 til kaffe.

Vi ber bare nermeste familie og venner til middag, og resten (resten av familien, venner og kolleger) til kaffen [:)]

Kun foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere (med partnere selvfølgelig) til middag av økonomiske grunner..

Om ikke foreldrene våre ikke plutselig spytter i litt og hjelper oss økonomisk, da vil flere av de vi har nærmest rundt oss av venner bli bedd.

Å til kake og fest blir enda mer familie bedd, venner og kollegaer. Står ca 100 stk på invitasjonslista så langt, men regner med at det blir litt frafall fra folk det ikke passer for.

vi har invitert familie, helt ut til søskenbarn og forloverne våre til middag. (et vennepar til og forresten) resten av vennene våre kommer til kaffe og kaker

Back
Topp