Hvem av oss samsover?

Samsover med babynest. Får han ikke til å sove av seg selv i babynestet, så ligger å ammer til han sover eller så ligger han på pappas bryst så sniker vi han over i babynestet. 2 uker gammel nå men jeg liker fortsatt å høre og se om han i det hele tatt puster gjennom natten

Her ligger lille i vuggen sin som står helt inntil sengen min..setter meg opp i sengen og ammer om natten og legger han i vuggen igjen etter måltid.
Når han våkner om morgenen og har spist,ligger han i babynest mellom meg og pappan..Da ligger vi og koser med lille skatten våres,før storebror kommer og ønsker god morgen:)

Her samsoves det :) lettvint og koselig. Men må si jeg savner å ha senga for meg selv med gubben. Tipper vi skal samsove frem tio vi begynner med rutiner (3 mnd)

Jeg ligger mellom storebror og lillesøster mye a. Natten jeg :) storebror våkner alltid og kommer inn til oss:) lillesøster kommer seg også alltid på en eller annen måte bort til meg på natten, pussig! Føler meg ihvertfall elsket med en klistret på hver side:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun trives best ved min side ja.. Sovner ikke på natten uten puppen i munnen så da ammer vi liggende i senga og jeg sovner med hun på puppen.

Vi samsover, hun ligger i babynest eller på en pute. Planen var vel samsoving på de travleste nettene og ellers bruke vuggen som vi skulle ha ved min side. Men pga bekkenet så blir det kun samsoving og vuggen står i stuen. Skulle godt gjort å rullet over henne så mye armveiving og lyder hun lager ;)

Back
Topp