Hvem av oss samsover?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Oh yes, jeg som så på samsovere som noen hysteriske foreldre... :p Her er lillegutt godt plantet i babynestet sitt, midt i mellom meg og far i vår seng. Så utrolig deilig, lettvint og betryggende <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi samsover. jeg føler meg roligere. Han lager mye lyd når han sover. Lettere for meg å lese han nærme. Han blir også roligere. Han våkner innimellom for litt kos. Da ligger vi og holder hender til han sovner. :)

Har ikkje fått babyen endå, men har planlagt å samsova :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi må, ellers sover vi ikke:-p

Jeg var livredd for å rulle over han eller dytte til han i søvne, jeg er vanligvis veldig urolig i drømmeland :p Løste problemet ved å legge hans nest øverst i vår seg og min pute ved hans føtter. Hvis jeg skal snu meg feks så klarer jeg ikke komme borti han. Nå har også naturen gjort sitt, jeg sover mye lettere og våkner stort sett i samme stilling som jeg sovnet :D Så mye kos! ❤️- og så godt å slippe og våkne av hylskrik, et lite ynk er nok ❤️

Vi samsover. Vi har av og til lagt henne i vugga når hun skal sove, men når jeg uansett tar henne opp om natta for å amme henne, og hun drikker til hun sovner, så ligger hun videre i senga mellom oss.
I det siste har hun et nærhetsbehov som gjør det vanskelig å i det hele tatt legge henne i nestet mellom oss, så hun ligger i armkroken hos en av oss, til hun sovner. Men uansett hvor langt bort fra meg jeg flytter henne, så åler hun seg tilbake til meg når jeg sover :p som en nyfødt blind kattunge som lukter mors pupp :p hehe

Her samsoves det... Lille ligger mellom meg og kjære... Så legger vi doomoo ammeputa i en bue rundt... Prøvd å legge han i vugga, men der vil han ikke sove, heller ikke vogna (kun når det trilles).. Kan trygt si han liker nærheten vår :)

Er jo så deilig å ha de helt i nærheten av seg ❤️ Her kommer han nok til å sove sammen med oss store deler av natten. Orker ikke fly opp og ned av sengen hele natten :p (det gjør jeg nok som preggis ;-) )

Vi samsover hvis jeg er døtrøtt og ikke orker å sitte å amme :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Som oftes ligger hu mellom oss i babynestet ja...:) eller så har j bedside crib så hu havner oppi der noen ganger å:) hu sover som regel godt uansett hvor hu ligger, er nok mer mamma og pappa som syns d er trygt og kos å ha hu i mellom seg..:-)

Vil si det er samsoving her også. For her ligger han i sprinkelseng (uten ene sida) helt inntil mi side av senga. Så madrassene går i ett:) har en 3åring som kommer inn i løpet av natta og okkuperer plassen i mellom mamma og pappa;)

Vart ikke mye bruk for baby cribben nei :p Her varierer det mellom å ligge i babynestet på mi side eller ligge direkte i sengen :-) Har alltid måtte samsove med ungene mine, høre på alle sovelydene gjør meg rolig :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her sover baby i vuggen ved siden av sengen hele natten. Men når jeg er oppe med henne i morgentimene legger jeg henne i nestet mellom oss til vi står opp.
Men hele natten ligger hun for seg selv.

Her sover hun i sin egen seng rett ved siden av meg. Da sover vi alle best!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her samsoves det. Han i nestet mellom oss (hvis jeg får han til å sovne der vil si). Tenkte jeg etter hvert skal flytte han over i sprinklersengen, men han trenger mye nærhet og kos om natta..

Her også:-) Det hender hun sover i vuggen sin mellom to amminger på natten, men havner i senga vår resten av natten.

Vi samsover. jeg føler meg roligere. Han lager mye lyd når han sover. Lettere for meg å lese han nærme. Han blir også roligere. Han våkner innimellom for litt kos. Da ligger vi og holder hender til han sovner. :)

Er det baby eller barnefar du snakker om nå? ;)

Back
Topp