Hvem av oss er igjen??

Smule3

Betatt av forumet
Hvor mange novembere er igjen nå?

Jeg var helt sikker på at det skulle bli novemberbaby på oss, men nå begynner jeg å bli i tvil. Blir satt i gang 1.desember, hvis ikke noe skjer før, noe jeg ikke tror det gjør;)

Fødte storesøster en uke før termin, så var litt overraskende at jeg skulle gå så mye på overtid denne gangen..

2dager over termin her. Og kjennes ikke ut som det skal skje noe med det første heller, så blir nok et desemberbarn.

Jeg er verdens mest utålmodige person og hater å vente, så tøffe dager dette synes jeg... :p

4 dager over termin her og har ingen tru på at det her blir en novemberbaby

5 dager på overtid idag :shifty: og null tegn til at lillefrø har tenkt seg ut. Så blelager meg på desemberbaby :p har fått time til overtidskontroll onsdag 2.12.

Dag 2 på overtid og ingen tegn til fødsel så det blir nok en desemberbaby (noe jeg var ganske sikker på fra starten) :p

40+0 i dag, termin 1des.
Og det blir nok des. også:p

Og med alle tegn på prematur fødsel, innleggelser, blødninger etc. Jaja, liker å lure hu her:D

2dager over termin her. Og kjennes ikke ut som det skal skje noe med det første heller, så blir nok et desemberbarn.

Jeg er verdens mest utålmodige person og hater å vente, så tøffe dager dette synes jeg... :p

Jeg syntes de første dagene etter termin var de aller værste, da gikk jeg å håpet og håpet, og kjente etter. Nå har jeg "gitt opp", og belager meg på igangsetting, så nå har dagene gått fort;) Hehe!!!

40+0 i dag, termin 1des.
Og det blir nok des. også:p

Og med alle tegn på prematur fødsel, innleggelser, blødninger etc. Jaja, liker å lure hu her:D

Jeg trodde du hadde født jeg, siden du stoppet med oppropene;) Men da får vi verdens flotteste julegave:)

Jeg trodde du hadde født jeg, siden du stoppet med oppropene;) Men da får vi verdens flotteste julegave:)
Neida,desverre:P
Kjente bare at nå var det nok opprop for min del, i sist termingruppe gjorde jeg også...men da byttet jeg og en annen på det. Kjekt, men greit å slippe å gjøre det i over 1mnd;)
Jaaa,søte små julenurk:D

Jeg syntes de første dagene etter termin var de aller værste, da gikk jeg å håpet og håpet, og kjente etter. Nå har jeg "gitt opp", og belager meg på igangsetting, så nå har dagene gått fort;) Hehe!!!

Ja er i ferd med å gi opp håpet jeg også. Føles som jeg aldri skal få treffe frøkna... Prøvde "alle" triks i boka i går; sex, ananasjuice, gikk lang tur og gikk 20 ganger opp trappa (mannen trodde jeg var i ferd med å bli gæren!), og begynte å kjenne noe i natt. Men gikk over ganske fort og nå begynner jeg å tro at jeg bare drømte at jeg hadde begynnende rier.... :p

Er det noen igjen her eller er jeg sistemann? 4 dager over termin nå og ingen tegn til fødsel. Skal inn på kontroll på fredag, men tipper de ikke setter noe i gang før over helga, så har nok en uke igjen til bebisen er ankommet :p

Er det noen igjen her eller er jeg sistemann? 4 dager over termin nå og ingen tegn til fødsel. Skal inn på kontroll på fredag, men tipper de ikke setter noe i gang før over helga, så har nok en uke igjen til bebisen er ankommet :p
Neida er her enda jeg :P uke over termin i morgen og overtidskontroll i morgen, håper jeg blir strippet, forrige gang satte fødselen seg igang etter at jeg ble strippet. Hvis det ikke gjør det har jeg ingen tro på at det blir baby føre over helgen her heller

Jeg er her også :) hadde termin forrige tirsdag, skal til overtidskontroll i morgen. NULL tegn til at lillefrø har tenkt seg ut! :shifty:

Er her også enda, og like mye på overtid som deg :p håper de små kommer nå snart :)

Back
Topp