hvem av disse vognene?

LinnSB*

Forumet er livet
har solgt Quinny vogna til Syver nå og lurer på hvem av disse Brio vognene jeg skal kjøpe til han:

Vogn 1

En liten og meget anvendelig sportstrille. Med sine rene og enkle linker er vognen alltid lett å trille, bekvem og enkel å håndtere. Kort sagt, den gjør hva den skal - år etter år. Den s smidighet og lave vekt gjør Sitty til en populær trille på reisen.

Pris : 1499,-

Vogn 2

RACE BRIO TRILLE 279
En vogn for den aktive familie, som vil ha flest mulige funksjoner i minst mulig format. Race er en sittevogn - med nedfellbar rygg. En kompakt vogn - med stor kalesje, enkel konstruksjon og med regulerbart håndtak. Alt er pakket i lett håndterlig format og det finnes mange lekre farger å velge mellom.

Pris: 1499,-

jeg ville valgt nr 2[:)]

Vi har nr 2, og er meeeegafornøyd med den[:)]

Jeg ville ha valgt nr. 2, der er det bl.a kalæsje (?)

ORIGINAL: *mamma1*

Har vogn nr to, ikke så fornøyd med den. 

hva er du ikke fornøyd med da?

Ville valgt Emmaljunga scooter... Men den er litt dyrere da... ville valgt nr 2 av disse pga kalesje...

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

nr 2 :) ellers kan jeg anbefale teutonia timmy, den har vi og den er super :) lett og kjøre og god plass til både pose og amalie..hehe

den blir hakket større, og vi bytter vogn for å få bedre plass til den og en simo vogn i bilen når babyen kommer [:)]

ORIGINAL: Trikken

Ville valgt Emmaljunga scooter... Men den er litt dyrere da... ville valgt nr 2 av disse pga kalesje...

bare synd ryggen ikke kan legges noe ned i det hele tatt

ORIGINAL: Madeleine**

nr 1 kan man få kalesje til,men ryggen kan vel ikke legges så langt ned??
har lyst på den sitty vogna selv,men syntes det er kjedelig om ryggen ikke kan legges noe ned nesten[&o]

ja det er veldig dumt

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

jeg ville valgt nr 2[:)]

Brio Race ingen tvil har den selv

Back
Topp