Hvad gjør du med bildene?? fremkalling?

5eb3b76511c362321280ba2644d067b6.jpg c9d9e315872401bd98e0dd84b239ffd9.jpg
Jeg har bilder i titusen-tall tror jeg :p Ligger på data og to eksterne discer ja og mobilen også ;)
Hvad gjør dere? fremkalle allllllt???? fremkalle utvalgte??? hvordan oppbevare??
Er redd for å miste de
Noen som bruker online oppbevaring?
Lager fotobøker. Project life har en fin app til dette, så legger man bare bildene inn i feks fotoknudsen. Jeg bruker photoshop og lager layoutene mine der før jeg legger de i fotoknudsen sine lay-flat innbindinger.
 
Vis vedlegget 301594 Vis vedlegget 301595
Lager fotobøker. Project life har en fin app til dette, så legger man bare bildene inn i feks fotoknudsen. Jeg bruker photoshop og lager layoutene mine der før jeg legger de i fotoknudsen sine lay-flat innbindinger.
Ok takk for tips :) jeg laget som sagt fotobøker til jul (julegaver) valgte Cewe da jeg hadde gavekort, det ble helt utrolig flott, men litt dyrt ;) ville nok måtte ta det litt om gangen så
 
Ok takk for tips :) jeg laget som sagt fotobøker til jul (julegaver) valgte Cewe da jeg hadde gavekort, det ble helt utrolig flott, men litt dyrt ;) ville nok måtte ta det litt om gangen så
Fotoknudsen er bedre og ofte mye billigere, de kjører jo halv pris ganske ofte. Søk etter project life i feks pinterest.
 
Jeg er skikkelig dårlig på å fremkalle bilder og sette i album. Skulle ønske jeg gjorde det for det er mye mer stas og ha en album med bilder enn å ha alt på pcen.
 
Jeg er skikkelig dårlig på å fremkalle bilder og sette i album. Skulle ønske jeg gjorde det for det er mye mer stas og ha en album med bilder enn å ha alt på pcen.
Jeg tenker også det er ekstra sikkerhet? da har man ihvertfall print hvis data krasjer
 
Jeg har egentlig alle i en haug med albumer på pc’en. Men i år skal jeg begynne med noe nytt. Når det nærmer seg slutten av året skal jeg lage «bok» med bilder i av året som er gått på fotoknudsen. Så skal jeg ha en bok fra vert år der de beste og mest minnerike bildene er. Det skal også brukes som gave til beste/oldeforeldre til barna:D
 
Nå har jeg tatt tak i det. Bilder for 1,5 år er nå sendt inn og så blir det laging av album før lillesøster kommer. Redd for å glemme eller blande sammen, så nå må det gjøres. :) tenker barn har stor glede av å se i album, og som er deres og som de kan se i når de vil når de blir større.
 
Man må jo ha en backup. Ekstern harddisk, onedrive, Dropbox el. Huset kan jo brenne ned, da forsvinner pc og album. Lagrer du de på nett så mister du ikke bildene dine.
Ja, må gjøre noe med dette :) hvis jeg lager forobok, tar jeg dobbelt opp og legger igjen ekstra hos mamma tenker jeg
 
Jeg lager en bildebok årlig som jeg fremkaller :) ellers forsvinner bildene dessverre med telefonene mine, så det som ikke ligger på nett (FB/IG) får jeg dessverre ikke tak i. Klar jeg har bøker tilbake til 2015 hhv ertfall!
 
Jeg lager en bildebok årlig som jeg fremkaller :) ellers forsvinner bildene dessverre med telefonene mine, så det som ikke ligger på nett (FB/IG) får jeg dessverre ikke tak i. Klar jeg har bøker tilbake til 2015 hhv ertfall!

Har en tlf som gikk kulsvart (var ikke mange bilder på den, heldigvis)
Synes bare værst med kvaliteten på ihvertfall fb bildene :(
 
Har en tlf som gikk kulsvart (var ikke mange bilder på den, heldigvis)
Synes bare værst med kvaliteten på ihvertfall fb bildene :(
Helt enig, var når en av mine telefoner gikk under og jeg ikke hadde backup jeg begynte med bilde bøkene var såå trist at minner aven så stor del av livet mitt bare forsvant..
 
Back
Topp