Hvad gjør du med bildene?? fremkalling?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Jeg har bilder i titusen-tall tror jeg :p Ligger på data og to eksterne discer ja og mobilen også ;)
Hvad gjør dere? fremkalle allllllt???? fremkalle utvalgte??? hvordan oppbevare??
Er redd for å miste de
Noen som bruker online oppbevaring?
 
Har 2 eksterne harddisker, en har vi, en har mamma (i tilfelle tyveri/brann). Fører over med jevne mellomrom. Ellers så lager jeg fotobøker én gang i året. En til hver av gutta, og en felles. Morsomt for gutta, da ser de hvor mye de har vokst på 1 år. :) ❤️
 
Har 2 eksterne harddisker, en har vi, en har mamma (i tilfelle tyveri/brann). Fører over med jevne mellomrom. Ellers så lager jeg fotobøker én gang i året. En til hver av gutta, og en felles. Morsomt for gutta, da ser de hvor mye de har vokst på 1 år. :) ❤️
Ja, jeg laget fotobøker før jul og ga besteforeldre i julegave :) tenkte det hadde vært en måte å gjøre det :)
 
Jeg har bilder i titusen-tall tror jeg :p Ligger på data og to eksterne discer ja og mobilen også ;)
Hvad gjør dere? fremkalle allllllt???? fremkalle utvalgte??? hvordan oppbevare??
Er redd for å miste de
Noen som bruker online oppbevaring?

Jeg lager fotobøker, en for hvert år, og evt egene for ferieturer e.l.

Bildene våre ligger lagret på to store minnepenner som ligger lagret i en låsbar og brannsikker safe her hjemme.
 
Skylagring. Vi har bildeprinter så hvis vi skal gi bort ordner vi selv :) veldig praktisk
 
Skylagring. Vi har bildeprinter så hvis vi skal gi bort ordner vi selv :) veldig praktisk
Har vurdert online løsning, må se litt bedre på valgmulighetene :)
Har god fotoprinter til diverse, bruker den gjerne :)
Men har litt for mange bilder jeg vil ta vare på :p
 
Ikke noe som skjer daglig, men det skjer ja at vi setter oss ned og blar igjennom og mimrer :) Synes det er koselig å ha dem i "foto" og ikke bare på mobil og data
Det husker jeg som noe så veldig koselig :) mamma hadde alle bilder i album (når hun brukte analog kamera )
 
Jeg går en runde hvert år, litt før Black friday, å sorterer ut utvalgte bilder som jeg bestiller fremkalling på :) Oppbevarer bildene i album :)
 
Desværre lite som
Blir framkallet. Me skulle ha vart mer flink på det
 
Back
Topp