HVa?!

Hvilken grøt inneholder sitrus frukter? Barn skal ikke ha appelsin/klementin/sitron før de er 1 år. Er det 8 mnd grøten da? 6 mnd grøten har vel ikke sitrusfrukter i seg?

Men utblandet appelsinjuice er bedre enn ublandet.[:)]

Babyer kan også få utslett i stumpen etter å ha spist sitrusfrukter, pga at det er så sterkt. Det etser på en måte.

Her får hun klemtiner og appelsiner

jeg har også hørt at sitrusfriket er fyfy å gi.. druer også,noe med hemmer oksygenet i blodet

Aprikos er ikke en sitrusfrukt, men den har en syrlig smak. I følge google.

s
ORIGINAL: Skilpadde

Har bare hørt at barn under 1 år ikke skal ha sitrusfrukter jeg. Tror det er både fordi det inneholder så mye syre som kan være skadelig for tennene pluss at det kan være allergifremkallende...

stemmer ikke. Spurte på helsestasjonen sist jeg var der. De kan spise alt, såfrem ikke far, mor eller søsken har allergi

Minsten liker kjempegodt appelsin, druer og mandariner[:D]

Vi har ikke babyfeeder, han tygger selv[:D]

Jeg kjøpte babyfeeder først i går.
Har prøvd i dag med eple og mandarin[8|] (fyfy), men skal ikke bruke det mer, var bare en liten smaks prøve[8D].
(Hadde ikke noe annet)[:)].
Skal heller gi pære og banan[:D].

ORIGINAL: nannaanita

Jeg har sett flere steder og der har de ikke hatt. Man skal ALDRI ta hensyn til allergirådene for spebarn eller gravide det er bare bull!!! Lover!!! Men man skal jo ikke gi dem fruktbiter heller da, de kan lett sette dem i halsen. Han her får fruktmos han, men jeg vil gjerne bruke den istedetfor bitering

Det er akkurat derfor det er kjekt med babyfeeder[;)]

ORIGINAL: nannaanita

vet det, det var Rakel som sa han tygger selv. Lurer fortsatt på hvor jeg får kjøpt en har lett jeg og

Barnevognhuset Rudo kjøpte jeg min på. Babybutikker pleier å selge dem...

Back
Topp