Novbaby Her igjen.. Novemberskattene 2014 <3 31 Mar 2014 #21 I kveld sitter jeg foran tv og på datan, mens mannen og sønnen er på kino. Orket ikke å bli med, er så trett
I kveld sitter jeg foran tv og på datan, mens mannen og sønnen er på kino. Orket ikke å bli med, er så trett
Nordt Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19 31 Mar 2014 #22 Her har lilletuppa lagt seg, pappan i huse steker vaffel. Skal sette på en film strax .
Mimpi Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3 31 Mar 2014 #23 Spiste middag ute i finværet i dag Grillet på stranden. Har vært på trening og nå slækker jeg foran tvn. En herlig dag Sent from my iPhone using BV Forum
Spiste middag ute i finværet i dag Grillet på stranden. Har vært på trening og nå slækker jeg foran tvn. En herlig dag Sent from my iPhone using BV Forum
Freya Elsker forumet 31 Mar 2014 #24 Skal straks gå å legge meg... Har akkurat sett sesongavslutningen på The Walking Dead. Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Skal straks gå å legge meg... Har akkurat sett sesongavslutningen på The Walking Dead. Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Mrs Sookie Elsker forumet Novemberskattene 2014 <3 31 Mar 2014 #25 Lagt meg, ligget på sofaen i hele dag. kvalmen slo til for fult i går. Helt utslått
Cilia84 Forelsket i forumet Novemberskattene 2014 <3 31 Mar 2014 #26 Sitter i sofaen og gjør absolutt ingenting Legge meg snart....
Cachee November 2014 <3 Tilgangsansvarlig VIP Novemberskattene 2014 <3 1 Apr 2014 #27 Jeg har akkurat lagt meg. Med et kranglete bekken fader.. Føler meg høygravid allerede slik jeg beveger meg ;p Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg har akkurat lagt meg. Med et kranglete bekken fader.. Føler meg høygravid allerede slik jeg beveger meg ;p Sent from my C6603 using BV Forum mobile app