Hva...

Har trent, tatt et bad, og ser på tv! Sovner zZzZnart hva med deg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser på den siste viking :) Etterpå skal jeg se Truls Svendsen på hurtigruta og i Bodø :p

Skulle på trening, men den ble avlyst. Har sittet i godstolen hele kvelden og sett på tv....

Ser på ink master ;-D å er såå trøtt.. håper jeg klarer å holde meg våken i kveld ;-p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sent hjemme fra jobb, ble en 11 timers dag i dag, og det var jeg ikke helt klar for. Forferdelig trøtt og var fullstendig utslitt når jeg kom hjem. Bare ligget på sofaen til nå, og nå er det natta ;) god natt alle fine novemberdamer! :)

Slapper av med mannen:) venter på truls på hurtigruta! Synes han er såå god!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter i sofaen å ser på tv og halvsover :)

Slasker foran tv'en.. når jeg ikke har noe å gjøre så tenker jeg konstant på den lille i magen:D
Hater å vente, men elsker å vente på noe så fantastisk:love7

Har trent, tatt et bad, og ser på tv! Sovner zZzZnart hva med deg?

Vel, jeg hadde hatt besøk, lå å så på tv og var helt i drømmeland. Hehe så jeg sovnet før jeg rakk å se at det hadde kommet no'n svar i tråden ;))

Ser på den siste viking :) Etterpå skal jeg se Truls Svendsen på hurtigruta og i Bodø :p
Åh er det Truls Svendsen no bra? Har hatt lyst til å se det, men klarer ikke holde meg voken så lenge. Går kanskje sette det på opptak!

Åh er det Truls Svendsen no bra? Har hatt lyst til å se det, men klarer ikke holde meg voken så lenge. Går kanskje sette det på opptak!

Første gang jeg så det idag ;p men han er jo en morroklomp da ;) han får jo oppgaver og utfordringer han skal gjøre, og det er spennende da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Første gang jeg så det idag ;p men han er jo en morroklomp da ;) han får jo oppgaver og utfordringer han skal gjøre, og det er spennende da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det ekke så mye jeg kan gjøre på kveldene, så jeg får ta en titt på det;)
Har jo sett reklamen og det ser jo litt motto ut, han ler jo hele tia!
Hvilke kanal og dager var det det gikk?

Back
Topp