Hva

Jeg skal straks avgårde på jobb. Jobber bare 50% nå, så jeg har hatt en lang og sløv morgen. Supersnuppa har fremdeles vannkopper, så mannen er hjemme med henne i dag, får se hvordan vi gjør det i morgen.
 
Her har jeg sendt eldstemann på skolen og vesla på fem i barnehagen. Hun vil jo helst være hjemme med meg, men det blir jo kjedelig etterhvert.. er ikke mye jeg kan aktivisere henne med nå..

Tenker på deg, håper den lille holder seg inne i den trygge hulen en god stund til :)
Flott at du oppdaterer oss :)
 
Du har ikke med en bok da? En Jo Nesbø krim er jo aldri feil (kan hende kiosken på sykehuset har?)
Om du har ørepropper, så er det jo mye å se på YouTube? Evt NRK nett-tv?
 
Jeg skal straks avgårde på jobb. Jobber bare 50% nå, så jeg har hatt en lang og sløv morgen. Supersnuppa har fremdeles vannkopper, så mannen er hjemme med henne i dag, får se hvordan vi gjør det i morgen.
Greit å bli ferdig ned vannkoppene før babyen kommer da :)
 
Ja, bare forslag altså. Siden jeg må prøve å få lest til eksamen er det mye annet som frister...
 
Ja, bare forslag altså. Siden jeg må prøve å få lest til eksamen er det mye annet som frister...
Det var smart :) skal se hva jeg finner :) men venter på legen som skulle komme klokken 10, tenkte det var dumt å begynne med noe når det ikke var så lenge før han kom..
 
Er hjemme med jenta vår som hadde falsk kropp i natt:( hun måtte bli med meg til jordmor for hadde time der i dag og nå er vi bare hjemme og koser oss:)
 
Er hjemme med jenta vår som hadde falsk kropp i natt:( hun måtte bli med meg til jordmor for hadde time der i dag og nå er vi bare hjemme og koser oss:)
Tipper du mener falsk krupp du mener? Er hun i bedre form nå? Høres ut som en lang natt...
 
Falsk krupp ja;)bedre form nå heldigvis men ble en lang natt:(satt ute på trappa klokka tre i natt for at hun skulle få litt frisk luft:)
 
Falsk krupp ja;)bedre form nå heldigvis men ble en lang natt:(satt ute på trappa klokka tre i natt for at hun skulle få litt frisk luft:)
Uff, så slitsomt.. må være forferdelig å se på.. pappa pleide å kjøre tur med meg når jeg fikk det, med åpene vinduer..
 
Husker jeg syns d var grusomt første gangen men nå har hun hatt d så mange ganger at jeg er forholdsvis rolig..men ikke hyggelig syn..
 
Ja da ble det 4 kattunger til slutt! Kjempestas, og så utrolig morsomt å se hvor like vi alle er når vi har fått baby. Hun virker liksom så utrolig stolt og legger seg til å viser de frem når jeg kommer inn å klapper henne :)
 
Er du helt sengeliggende? Får ikke lov til å gå opp fra sengen?
Føler med deg, og forstår at du trenger lesestoff da.
Er det ingen som kan gå ned i kiosken og kjøpe noen blader til deg?
Kan tenke meg at dagene blir laaaange!

Selv har jeg vasket oppkast etter datteren min fra gulvet på morgenen, kjøpt en vitsebok til henne nå som hun er syk, og har blitt spurt om x antall gåter.. Hi hi! :)
Også har jeg vært hos jordmor, hvor jeg fikk høre fosterlyden til jenta mi! <3
Nå er jeg helt utslitt, og sitter i sofaen før jeg skal på butikken og kjøpe drikke til datteren min og meg selv.
Kanskje en is også...?
Helt tappet for energi idag, men funnet ut at hodet til den lille ligger ned, og at det er derfor jeg føler stikkinger og nedpress. Lavt blodtrykk og nedpress gjør ting litt tunge for tiden, men begge deler er jo bra med tanke på den lille, så får jo bare ta det som det er. Og jeg er iallfall ikke sengeliggende, så jeg skal ikke klage.
 
Er du helt sengeliggende? Får ikke lov til å gå opp fra sengen?
Føler med deg, og forstår at du trenger lesestoff da.
Er det ingen som kan gå ned i kiosken og kjøpe noen blader til deg?
Kan tenke meg at dagene blir laaaange!

Selv har jeg vasket oppkast etter datteren min fra gulvet på morgenen, kjøpt en vitsebok til henne nå som hun er syk, og har blitt spurt om x antall gåter.. Hi hi! :)
Også har jeg vært hos jordmor, hvor jeg fikk høre fosterlyden til jenta mi! <3
Nå er jeg helt utslitt, og sitter i sofaen før jeg skal på butikken og kjøpe drikke til datteren min og meg selv.
Kanskje en is også...?
Helt tappet for energi idag, men funnet ut at hodet til den lille ligger ned, og at det er derfor jeg føler stikkinger og nedpress. Lavt blodtrykk og nedpress gjør ting litt tunge for tiden, men begge deler er jo bra med tanke på den lille, så får jo bare ta det som det er. Og jeg er iallfall ikke sengeliggende, så jeg skal ikke klage.
Jeg får kun gå på do, resten av tiden må jeg ligge.. blir jo så hjelpesløs..mannen kommer nå med lesestoff og strikkesaker til meg, så får jeg se om jeg får til strikkingen :p legen som skulle komme kl 10 har jeg fortsatt ikke sett.. så jeg aner ingenting, og jordmor vet ikke hva som skal skje. Håper jeg får hjem :)
I morgen kommer gojenta mi hjem, hun har vært til sin pappa i en måned, så blir deilig å se henne igjen :)
Hater spysyka.. men går som regel fort over helldigvis :)
Viktig med hvile :)
 
Husker jeg syns d var grusomt første gangen men nå har hun hatt d så mange ganger at jeg er forholdsvis rolig..men ikke hyggelig syn..
Vi ble faktisk hentet i ambulanse første gang eldste gutten fikk det som 1åring. Fant han bevisstløs i sengen blå på leppene.... Men ut i kulda mens vi ventet på AMK hjalp noe... Det var en grusom opplevelse og han plages fremdeles i en alder av 6år...

Det gjelde å sove med vinduet oppe når de er forkjølet;)
 
Back
Topp